Hvorfor sørger folk ikke for at de ikke ta~
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 25-04-08 02:51

Hej NG.

Et lille surt opstød her til weekenden:
Hvorfor sørger folk ikke for at de ikke taber alverdens ting på
motorvejen ?

Her til morgen på de ca. 40 km motorvej som jeg kører mellem Randers
og Århus lå der følgende (som jeg så, kan have overset noget som har
været skjult af andre biler):
- Hovedet til en kost
- mindst 4 stykker træ
- spænderemme
- 1 plastdunk
- 1 spand
- adskillige dækrester

Og i går hjem mellem Århus og Randers:

- en større metalplade
- træstykker
- dækrester

Det er sgu for ringe !!!!

Jeg kører på genbrugsstationen hver uge med fyldt trailer (er ved at
renovere en gammel landejendom og der er uanede mængder af skrammel)
men jeg har aldrig tabt noget, bruger gode spænderemme, net eller
pressing.
--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....

Fra : K*N

Dato : 25-04-08 10:21

"Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> wrote in message
[...]

Hvordan ved du med sikkerhed, at du aldrig har tabt noget?
Fra en trailer kan alskens ting falde af uden du opdager noget.

Knud

Fra : Torben Scheel

Dato : 25-04-08 10:33

Christian B. Andresen wrote:
> Hej NG.
>
> Et lille surt opstød her til weekenden:
> Hvorfor sørger folk ikke for at de ikke taber alverdens ting på
> motorvejen ?

*snip*

> Det er sgu for ringe !!!!

Helt enig. Og motorvejen er ikke det eneste sted. Én tin er bulefaren,
en anden er at det kan være direkte livsfarligt for MC-ister.

--
vh
Torben

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 25-04-08 04:22

On Apr 25, 11:21 am, "K*N" <dnhrrammering...@mail.dk> wrote:
> [...]
> pressing.
>
> Hvordan ved du med sikkerhed, at du aldrig har tabt noget?

Det kan i hvert fald ikke være så store ting som jeg lige selv har set
på motorvejen. Intet af det som jeg smider i hjemme har manglet når
jeg kom frem på genbrugsstationen.

> Fra en trailer kan alskens ting falde af uden du opdager noget.

Det falder ikke af hvis det er dækket ordentligt af og spændt
ordentligt fast.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 25-04-08 04:23

On Apr 25, 11:33 am, Torben Scheel <torben_sch...@hotmail.com> wrote:

> *snip*

> Helt enig. Og motorvejen er ikke det eneste sted. Én tin er bulefaren,
> en anden er at det kan være direkte livsfarligt for MC-ister.

Det vil jeg godt tro, tænk at ramme en lægte med 130 km/t på MC :-

Fra : Torben Scheel

Dato : 25-04-08 12:51

Christian B. Andresen wrote:

> Det vil jeg godt tro, tænk at ramme en lægte med 130 km/t på MC :-

Eller en palle, en trillebør, en murespand. Eller som ham med sidegitre
på traileren der troede at rockwoolpladerne blev liggende med 110 :-/

--
vh
Torben

Fra : N/A

Dato : 25-04-08 12:51

Fra : Henning Lund

Dato : 25-04-08 18:43

Christian B. Andresen tastede:
> [...]
> Randers
> og Århus lå der følgende (som jeg så, kan have overset noget

Ok dvs du mangler 32 dåser, 14 flasker, 21kapsler samt div. hvor
fanden er dine øjn når du kører?

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 28-04-08 01:53

On Apr 25, 7:43 pm, "Henning Lund" <fa...@fakeadresse.com> wrote:
> Christian B. Andresen tastede:

> Ok dvs du mangler 32 dåser, 14 flasker, 21kapsler samt div. hvor
> fanden er dine øjn når du kører?

Måske på de andre trafikanter ?