Kan der være en barnevogn i en xsara 5d
Fra : Søren Kelly

Dato : 24-04-08 16:45

som overskrift

mvh
Søren

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 24-04-08 17:03

"Søren Kelly" skriver:

> som overskrift

Ditto.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Klaus G.

Dato : 24-04-08 19:50

> som overskrift
Det var noget af et firkantet spørgsmål, men man kan jo svare ja. For jeg
har noget familie, en enlig mor som køre rundt i en Yaris, hvor der er plads
til en unge samt barnevogn. Så kan der være en barnevogn i en Yaris, så kan
der næste i alle andre biler :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 24-04-08 21:03

"Klaus G." skriver:

> [...]
> til en unge samt barnevogn. Så kan der være en barnevogn i en Yaris, så kan

En af mine kammerater har en Lupo 3L og her kan en barnevogn også
være.....

Fra : Søren Kelly

Dato : 24-04-08 21:29

> [...]
> være.....
>

> Klaus
> Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:

Hej

Takker for det, ville bare tjekke...

det ville jo værer dejligt at man ikke skal skille barnevogn ad i tusind
stumper før den kan være i bagagerummet

Søren på jagt efter en anden Xsara til billige penge

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 24-04-08 21:38

"Søren Kelly" skriver:

> Takker for det, ville bare tjekke...
>
> det ville jo værer dejligt at man ikke skal skille barnevogn ad i tusind
> stumper før den kan være i bagagerummet

Det er bare forskelligt hvilke barnevogne der kan være i hvilke biler.

Jeg har eksempelvis en Odder X-dream der matcher bagagerummet af min
Golf fint, da den kan klappes meget sammen
(http://home6.inet.tele.dk/moppe/bvg.html). Min kammerat med "Nupo'en"
har ikke plads til sådan en vogn, men derimod passer en Emaljunga ind
bag bagsædet.

Ergo spørgsmålet er let at besvare, men du kan ike bruge svarene til
noget, før du har målt om netop din barnevogn kan være i den bil du
ønsker dig..............

Fra : Søren Kelly

Dato : 24-04-08 22:32

> [...]
> ønsker dig..............
>
> Klaus
> Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:

Hæ... jo jeg kan for jeg har ikke købt barnevogn endnu...
så jeg kan jo købe en Odder X-dream når den kan være i en Golf kan den
sikkert osse være i en Xsara..

igen takker...

Søren

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 25-04-08 05:13

"Søren Kelly" skriver:

> Hæ... jo jeg kan for jeg har ikke købt barnevogn endnu...

Fint, så tager du en barnevogn der kan være i bilen

> så jeg kan jo købe en Odder X-dream når den kan være i en Golf kan den
> sikkert osse være i en Xsara..

Det skal du ikke være sikker på.

Men kan du bruge en brugt x-dream er vores da lidt i overskud.....

Fra : Søren Kelly

Dato : 25-04-08 07:20

> [...]
>

> Klaus
> Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:

Hej Klaus

hvad skal den koste ?

Søren

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 25-04-08 15:00

"Søren Kelly" skriver:

> hvad skal den koste ?

Send mig en mail - jeg skal lige høre konen.....

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 25-04-08 00:39

On Apr 24, 5:45 pm, "Søren Kelly" <fsgbook...@hotmail.com> wrote:
> som overskrift

Hvis du mener en stc. så ja, vi har haft en Xsara stc. og der kan
sagtens være en Odder barnevogn, hvis man slår stellet ned og slår
kalechen ned kan den sagtens være der på tværs.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....