Strejke og P-vagter
Fra : sunebeck@gmail.com

Dato : 22-04-08 08:44

Hej

Jeg har de seneste mange dage parkeret i KBH uden der kom P-vagter,
men er der nogen der ved om de har tænkt sig at gå på arbejde igen i
morgen?

(Just planning ahead!)

Ah hvor det i øvrigt ændrer ens dag meget at kunne køre helt ind i
midtbyen og holde uden det koster en million, man bliver så meget mere
produktiv og kan transportere ting med hjem osv.

--
Sune Beck

Fra : Henning

Dato : 22-04-08 18:48

On Tue, 22 Apr 2008 07:43:57 -0700 (PDT), "sunebeck@gmail.com"
<sunebeck@gmail.com> wrote:

>Hej
>
>Jeg har de seneste mange dage parkeret i KBH uden der kom P-vagter,
>men er der nogen der ved om de har tænkt sig at gå på arbejde igen i
>morgen?

Der er stadig 15 vagter på arbjde hver dag, tjenestemænd og ansatte i
andre fagforeninger end FOA.
Men ta' chancen, byen trænger til pengene

Fra : Frank Leegaard

Dato : 22-04-08 21:15

Henning wrote:

> Der er stadig 15 vagter på arbjde hver dag, tjenestemænd og ansatte i
> andre fagforeninger end FOA.
> Men ta' chancen, byen trænger til pengene

De 15 mand kan nok tjene deres løn i disse dage.

/F

Fra : sunebeck@gmail.com

Dato : 23-04-08 03:43

On Apr 22, 7:47 pm, Henning < @> wrote:

> Der er stadig 15 vagter på arbjde hver dag, tjenestemænd og ansatte i
> andre fagforeninger end FOA.
> Men ta' chancen, byen trænger til pengene

Jeg tror allerede jeg har brugt for hvad der ellers ville have kostet
510 kr i parkering de seneste dage
Så det er i hvert fald "break-even" hvis jeg får en afgift nu. :)

Fra : Per

Dato : 24-04-08 07:27

<sunebeck@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Ja og hvilket helvede for os der bor i byen at der nu er fejlparkede biler
overalt og flere biler med alt hvad det medfører af lungesygdomme for mine
børn.

Men bare det er bekvemmeligt for dig så...

Mvh Per

Fra : TJ

Dato : 24-04-08 13:10

On Thu, 24 Apr 2008 08:26:39 +0200, "Per" <per_mand@edbegenskaber.dk>
wrote:

>Ja og hvilket helvede for os der bor i byen at der nu er fejlparkede biler
>overalt og flere biler med alt hvad det medfører af lungesygdomme for mine
>børn.

Hvis du virkeligt går så højt op i dine ungers ve og vel, hvorfor bor I
så ikke på landet?

--
I'm not dead yet, I just smell bad.

Fra : Per

Dato : 24-04-08 13:53

"TJ" <pomanden@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> On Thu, 24 Apr 2008 08:26:39 +0200, "Per" <per_mand@edbegenskaber.dk>

> Hvis du virkeligt går så højt op i dine ungers ve og vel, hvorfor bor I
> så ikke på landet?

Hvorfor bor du ikke nær dit arbejde så du kan cykle. Men du pisser vel på
alle andres ve og vel end dit eget.

Jeg er så samfundsbevidst at jeg ikke vil tilføre yderligere svineri til
vores miljø ved at pendle store afstande.

Mvh Per

Fra : TJ

Dato : 25-04-08 07:51

On Thu, 24 Apr 2008 14:53:24 +0200, "Per" <per_mand@edbegenskaber.dk>
wrote:

>Hvorfor bor du ikke nær dit arbejde så du kan cykle.

Fordi at var jeg rask, ville jeg være i stand til at føre en bil på
betryggende vis, næppe miljøvenligt, men det rager mig en papand.
Det hedder køreglæde, og den oplever man næppe i en grafitti-overmalet
bybus...ups, sorry....sådan én benytter du jo heller ikke, de forurener
jo luften.

>Men du pisser vel på
>alle andres ve og vel end dit eget.

Ja, naturligvis, for jeg er ikke naiv som dig.

>Jeg er så samfundsbevidst at jeg ikke vil tilføre yderligere svineri til
>vores miljø ved at pendle store afstande.

Find et andet arbejde eller sig det op og bliv selvforsynende ude på
landet, eller bliver det for besværligt, nu når al arbejdet skal udføres
med rugbrødsmotor?

I øvrigt, hvis du er så meget imod luftforurening, så handler du vel kun
de steder, der får bragt deres varer med cykelbud, ikke sandt?
Og varerne er produceret med rugbrødsmotor?
Eller er du bare én af de sædvanlige miljøhyklere?

Hør, Permand, nu går du vel ikke og nyder det dejlige varme sommervejr,
som jo til dels kommer af den stigende drivhuseffekt, der igen kommer
af, at hr. og fru Miljøsvin kører i deres bil?

--
I'm not dead yet, I just smell bad.

Fra : sunebeck@gmail.com

Dato : 24-04-08 06:27

On Apr 24, 8:26 am, "Per" <per_m...@edbegenskaber.dk> wrote:
> [...]

> overalt og flere biler med alt hvad det medfører af lungesygdomme for mine

Faktisk havde jeg ventet en del mere kaos. Jeg ved ikke hvor du holder
til, men i indre by ligner det en ganske normal hverdag,
parkeringsmæssigt. Der er lidt mere aktivitet generelt men det tror
jeg skyldes det gode vejr. Jeg tror næppe at et par ugers strejke med
en smule ekstra biler medfører dine børn væsentlig flere
lungesygdomme, men hvis du generelt er bekymret for dette kan jeg
anbefale at vælge en bolig et andet sted end København.

> Men bare det er bekvemmeligt for dig så...

Det er det.

--
Sune Beck