Forhandler tjek
Fra : Per

Dato : 22-04-08 11:29

Skal nok ud og købe en brugt bil.

Men

Udover forbrug.dk og google, er der så andre steder jeg kan tjekke en
forhandler.

Jeg har set en hos amager bilcentrum og en hos euro biler, begge nogen der
kan have min interesse, men hvordan sikrer jeg mig mod dårlig forhandler ?

Mvh Per

Fra : Per

Dato : 22-04-08 11:31

Undskyld det var amager bilcenter

Fra : Line

Dato : 24-04-08 03:41

Hej Per,

Jeg var lidt i kontakt med Eurobiler i forbindelse med et bilsalg
tilbage i december. Jeg var kun i telefonisk kontakt med dem og endte
med at sælge min bil til anden side da jeg havde en lidt sjov
oplevelse med dem.

Den 21. december kl. 21.45 om aftenen ringer de pludselig til mig
efter at jeg har takket nej til deres tilbud på min bil nogle dage
tidligere. De er ikke villige til at gå op i pris, men syntes de ville
ringe til mig og fortælle at de havde en interesseret køber og at jeg
skulle skynde mig at slå til da en afgiftsændring ville betyde at min
bil ville falde med 30.000 kr til nytår. Jeg skulle sige ja inden
næste dag kl. 12 da de efterfølgende ingen interesse havde i bilen.
Jeg valgte at sige nej fordi jeg ikke kunne finde noget på nettet om
en sådan afgiftsændring. Og da jeg solgte bilen midt i januar var den
ikke faldet en krone i værdi, så ved ikke om de var misinformerede
eller lidt for smarte...?

Derudover kan du jo tage et kig ind på deres gæstebog og se hvad andre
skriver der...

Fra : Per

Dato : 24-04-08 12:04

"Line" <linewolf@gmail.com> skrev i en meddelelse

[...]