maling eller fugle skidt.
Fra : kb

Dato : 15-04-08 08:05

Hej

Da jeg idag hentede min bil på lufthavnens parkeringsplads. Var den
overfyldt med noget der lignede maling. Efter meget møge og besvær kom
det af. Men nu er der så kommet en fprdybning i lakken ned over
skærmen hvor der ligesom er en fordybning. Min mekaniker siger at det
nok vil rette sig ud når det får noget luft. Dette synes jeg dog lyder
underligt. Har i erfaringer på dette område. Jeg synes ikke det pynter
så hvad vil det evt koste at male skærmen?

Fra : Carsten

Dato : 15-04-08 18:42

"kb" <klausbergh@gmail.com> skrev i en meddelelse
>Da jeg idag hentede min bil på lufthavnens parkeringsplads. Var den
>overfyldt med noget der lignede maling. Efter meget møge og besvær kom
>det af

Hvad brugte du til at tage "malingen" af ? har du slebet på skærmen således
at du måske har slebet klarlakken væk ?

Carsten

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 16-04-08 15:36

kb wrote:
> [...]
> nok vil rette sig ud når det får noget luft. Dette synes jeg dog lyder
> underligt. Har i erfaringer på dette område. Jeg synes ikke det pynter

Sur n*mse

> så hvad vil det evt koste at male skærmen?

Det afhænger af, hvad for en bil, for eller bagskærm, farve (metallic ?),
evt. af/på montering af lygter/kofanger.

Prøv evt. at kontakte en maler i dit lokale område, via denne side:
www.ridserilakken.dk og husk, at jo mere nøjagtigt du kan beskrive skaden
(gerne med billeder), jo mere nøjagtigt kan de finde frem til en pris.
Men som oftest med den slags, så er det bedst at køre forbi og lade dem se
skaden, så er det nemmere at bedømme hvad der skal til.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport