Ny nøgle til Renault Laguna
Fra : Christian Møller Nie~

Dato : 12-04-08 04:42

Hej.

Er det kun Renault der kan levere en ny nøgle til min Laguna? Den
skal
være med fjernbetjening!

Chr.
www.cmnielsen.dk
www.shortlink.eu

Fra : bme

Dato : 12-04-08 15:11

"Christian Møller Nielsen" <cmnielsen05@gmail.com> skrev i meddelelsen
Hej.

Er det kun Renault der kan levere en ny nøgle til min Laguna? Den
skal
være med fjernbetjening!

Hvilken årgang er din laguna? bruger den kort eller nøgle?

/bo

Fra : Christian Møller Nie~

Dato : 12-04-08 08:29

On 12 Apr., 16:11, "bme" <n...@none.dk> wrote:
> "Christian Møller Nielsen" <cmnielse...@gmail.com> skrev i meddelelsennews:86d6c0f7-a972-4c8c-a7fc-156c97d5067c@l42g2000hsc.googlegroups.com...
> Hej.
>
> Er det kun Renault der kan levere en ny nøgle til min Laguna? Den
> skal
> være med fjernbetjening!
>
> Hvilken årgang er din laguna? bruger den kort eller nøgle?
>
> /bo

fra 99, bruger nøgle

Fra : bme

Dato : 12-04-08 15:36

> [...]
> skal
> være med fjernbetjening!
>
> Hvilken årgang er din laguna? bruger den kort eller nøgle?

fra 99, bruger nøgle

Har set nøgleemner på ebay der kan skæres til hos en hælebar, men du slipper
nok ikke for en tur omkring renault for at få kodet startspærredelen i
nøglen.

/bo

Fra : Christian Møller Nie~

Dato : 12-04-08 09:53

On 12 Apr., 16:35, "bme" <n...@none.dk> wrote:

> [...]
> nok ikke for en tur omkring renault for at få kodet startspærredelen i

Mange tak.

Chr.
www.cmnielsen.dk
www.shortlink.eu

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-04-08 22:23

Christian Møller Nielsen skriver:

> Er det kun Renault der kan levere en ny nøgle til min Laguna? Den
> skal være med fjernbetjening!

Hvorfor er det så forfærdentligt at købe originale reservedele ?
Koster de da så meget mere end de uorginale ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Per Jensen

Dato : 13-04-08 17:13

Klaus D. Mikkelsen skrev:

> Hvorfor er det så forfærdentligt at købe originale reservedele ?
> Koster de da så meget mere end de uorginale ?
>

> Klaus

Min nøgle med integreret startspærre chip og fj.betj koster 2500,- hos
mitsu forhandleren...

Sateme mange penge for en nøgle og kodningen af den...

// Per.
-- Colt Insport 1,3 ´08

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-04-08 17:34

Per Jensen skriver:

> Min nøgle med integreret startspærre chip og fj.betj koster 2500,- hos
> mitsu forhandleren...
>
> Sateme mange penge for en nøgle og kodningen af den...

Hvor mange forhandlere prøvede du at kontakte ?

Fra : thl

Dato : 12-04-08 15:34

On 12 Apr., 11:41, Christian Møller Nielsen <cmnielse...@gmail.com>
wrote:
> Hej.
>
> Er det kun Renault der kan levere en ny nøgle til min Laguna? Den
> skal
> være med fjernbetjening!
>
> Chr.www.cmnielsen.dkwww.shortlink.eu

se her: