Er der tandrem eller kæde i ford c-max 08
Fra : allan

Dato : 10-04-08 20:27

Vil lige høre om der er en der ved om der er tandrem eller kæde i
Ford C-max 2008.

Den ene forhandler siget kæde den ande siger tandrem.

mvh

allan

--
--------------------------------- --- -- -
Posted with NewsLeecher v3.8 Final

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-08 20:33

On Thu, 10 Apr 2008 19:27:25 GMT, allan (leneogallan@mail.dk) wrote:

>Vil lige høre om der er en der ved om der er tandrem eller kæde i
>Ford C-max 2008.
>
>Den ene forhandler siget kæde den ande siger tandrem.

Jeg ved det ikke, men når du finder det korrekte svar udstiller du
forhåbentlig det inkompetente fjols her )
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : Per O.

Dato : 10-04-08 20:46

"allan" <leneogallan@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ford C-max 2008.
>
> Den ene forhandler siget kæde den ande siger tandrem.

Hvilken motor?

Min C-Max Benzin 1,8 liter fra 2004 har kæde.

--
Per O.
www.billedsnedkeren.dk

Fra : allan

Dato : 10-04-08 20:52

< Per O.

< Hvilken motor?

< Min C-Max Benzin 1,8 liter fra 2004 har kæde.

Det er en 1,6 diesel med 109 hk

--

Fra : alexbo

Dato : 10-04-08 21:24

"allan" <leneogallan@mail.dk> skrev

> < Min C-Max Benzin 1,8 liter fra 2004 har kæde.

> Det er en 1,6 diesel med 109 hk

Mon ikke det er samme motor som den 109 hk Focus, den har rem.

Så forhandlerne har ret, en C-max har rem eller kæde.

mvh
Alex Christensen