Teng Tools - Erfaringer?
Fra : ZyckopatZoldat@gmail~

Dato : 08-04-08 08:19

Hej derude...
Jeg står i den situation at jeg skal investere i noget værktøj, samt
tilhørende kasse.
Jeg faldt over mærket teng tools, som umiddelbart har det jeg søger.
En mindre "skuffe kasse" med en del brugbart værktøj.
Hvad jeg dog ikke ved noget om er kvaliteten?
Nogen der har haft det i hånden ved om det er pengene værd?

Mvh
Nils Mortensen

Fra : sidse

Dato : 08-04-08 19:59

<ZyckopatZoldat@gmail.com> wrote in message
[...]

Det er ganske udmærket, brugbarheden og holdbarheden er fin nok, dog er det
godt at der er evighedsgaranti på da det kan ødelægges, en kollega har fået
byttet 2 fastnøgler i en 3 måneder gammel værktøjsvogn.
Er du privat og selv skal betale så overvej Biltemas værktøjskasse, øverst
er der topnøglesæt og neden under er der 2 tomme skuffer, og fyld den op med
værktøj med 10års garanti.
Jeg lavede sådan en kasse til min ene bil, det kom til at stå i 1700kr inkl
moms og en del ekstra værktøj i forhold til teng-tools kasse, som kostede
3-4000kr.

Henrik
www.ha-ts.dk

Fra : ZyckopatZoldat@gmail~

Dato : 09-04-08 05:44

On 8 Apr., 20:59, "sidse" <i...@spam.dk> wrote:
> [...]
> moms og en del ekstra værktøj i forhold til teng-tools kasse, som kostede

Mange tak for det hurtige svar...
Den hos biltema, er det noget du kan smide et link til?
Har ikke lige kunne finde det..

Mvh Nils

Fra : sidse

Dato : 09-04-08 18:34

> [...]
> <ZyckopatZol...@gmail.com> wrote in message

Mange tak for det hurtige svar...
Den hos biltema, er det noget du kan smide et link til?

så lidt..
Det er fordi den ligger under topnøgler
http://www.biltema.dk/products/product.asp?iSecId=998&iItemId=79950
Min er dog blå, men ligner ellers på en prik.
De 2 skuffer fyldte jeg så op med det værktøj jeg ved der kan blive brug
for, men tog kun det med 10års garanti (bortset fra en hammer og en mini
nedstryger, dem kan jeg nok skifte hvis de ikke holder 10år)
Ok, det resulterer i en godt tung værktøjskasse, men den kan godt
afstedkomme nogle misundelige blikke

Henrik
www.ha-ts.dk