Aut Renault værksted, anbefaling?
Fra : TG

Dato : 06-04-08 20:27

Hej,

Nogen som har gode erfaringer med aut Renault værksteder på Lolland/Falster
eller Sjælland (helst sydlige del) ?

Jeg har prøvet Bilcenter Syd i Nykøbing F, men ønsker nu ikke at "handle"
der mere.

Peter

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 06-04-08 21:29

"TG" <somewhere@inlife.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Lolland/Falster eller Sjælland (helst sydlige del) ?
>
> Jeg har prøvet Bilcenter Syd i Nykøbing F, men ønsker nu ikke at "handle"

Skal det være autoriseret? Lumbye har jo tidligere været forhandler af
Renault og har derfor nok stadig et vist kendskab til dem.

Kurt

Fra : charlotte

Dato : 07-04-08 00:39

Hej

Mine forældre brugte i de år de havde renault volvo/renault i Stensved
og var såvidt jeg erindre yderst tilfredese med dem

Charlotte

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 07-04-08 19:52

charlotte skrev:
> Hej
>
> Mine forældre brugte i de år de havde renault volvo/renault i Stensved
> og var såvidt jeg erindre yderst tilfredese med dem

Og som også driver værkstedet i Nykøbing og Nørreballe.

Så kan man ikke med dem i Nykøbing, så kan man sikkert heller ikke med
de andre.

--
MVH

Ib Jakobsen