Brændertræf 2008
Fra : Ukendt

Dato : 06-04-08 09:10

http://www.braendertraef2008.dk/

Sandelig også på tide med noget info , men ok side de har fået smækket
sammen.

www.teamman.dk kunne lære noget om, hvordan man banker dæk af og
arrangerer sådan en event.

Eks. til vmax live i Odense lørdag var der alt for høj musik
så man ikke 'fik det hele med', og der skete bare for lidt.
Leje af tribunepladsen var næsten rent spild. Bevares, der
var da publikummer på den, men der skete nada på pladsen.
Flere gik igen og "der sker jo ikke en skid...".
Ku' de ikke afsætte et tidspunkt på, hvornår
de ville køre, så de kunne samle publikum og
man vidste hvornår deres 'stand' var værd at besøge ???

Det samme som til DHB.

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-08 09:22

"Eque" <-> skrev :

>Sandelig også på tide med noget info , men ok side de har fået smækket
>sammen.

Der skal åbenbart ikke meget til at imponere dig ? ;)

Der er vist ikke særligt meget *info* på den side

4 billeder, og 2 link , der ikke virker ... well....

Jeg håber søreme deres brændertræf indeholder bare lidt mere end det
;)
--
Jan_stevns

Fra : Hr. Jensen

Dato : 06-04-08 11:12

On Sun, 06 Apr 2008 10:21:59 +0200, jan_stevns wrote:

>Der skal åbenbart ikke meget til at imponere dig ? ;)

Med erindringen af hans begejstrede omtaler af "Vroom Vroom", hvad havde
du så ventet?

--
I'm not dead yet, I just smell bad.

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-08 12:09

Hr. Jensen <pomanden@hotmail.com> skrev :

>Med erindringen af hans begejstrede omtaler af "Vroom Vroom", hvad havde
>du så ventet?

Jeg havde turdet håbe ;)
--
Jan_stevns

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-08 21:17

<jan_stevns> skrev i en meddelelse

> Jeg havde turdet håbe ;)

Kom til Karup hvis du vil se ræs.
5-6000 mennesker, et hav af mere
eller mindre velykkede gejlede biler. En del
perler ind imelem. Eventen er en magnet og
absolut et besøg værd.

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-08 21:24

"Eque" <-> skrev :

>Kom til Karup hvis du vil se ræs.

Ærligt talt - Jeg synes ikke det er værd at ofre penge og tid på,
andre kan da sagten synes det er ok

Der er ting jeg hygger mig mere med end det der ;)

( Såsom at pusle med min 350+ hypper fidus )

--
Jan_stevns

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-08 21:35

> Ærligt talt - Jeg synes ikke det er værd at ofre penge og tid på,
> andre kan da sagten synes det er ok

Netop.
6-7000 kan ikke tage fejl.
Det er årets begivenhed, hverken mere
eller mindre.
Kun DHB er større og bedre, men koster
ikke kr. 30,- i entre....

> Der er ting jeg hygger mig mere med end det der ;)

Også her.
Det er blot et indslag bland mange i sommerens løb.

> ( Såsom at pusle med min 350+ hypper fidus )

Jeg nyder hellere lyden og synet af 5-6000 HK.

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-08 21:16

"Hr. Jensen" <pomanden@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Med erindringen af hans begejstrede omtaler af "Vroom Vroom", hvad havde
> du så ventet?

Begejstret i forhold til hvad ?
VroomVroom var et OK program som
gik radikalt anderledes til værks på en måde,
man kan diskutere. Men anderledes var det, og
underholdende i stil med Brainiac som også har sit publikum,
selvom 'Viden Om' måske også har sine...

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-08 21:14

> Der skal åbenbart ikke meget til at imponere dig ? ;)

Eventen taget i betragning, synes jeg det er et iorden job
de har begået. De gør da i det mindste lidt ud af det
og så til 20-30 kroner i entrê...

> Der er vist ikke særligt meget *info* på den side

Dato'en er såmænd også det vigtigste.
Det er på pladsen det sker.

> 4 billeder, og 2 link , der ikke virker ... well....

Det er ikke derfor jeg besøger siden.
Billeder og video af den slags er på andre sider, og
deres 'The Movie' kan ses på YouTube..

> Jeg håber søreme deres brændertræf indeholder bare lidt mere end det
> ;)

De samler snildt 5-6000 personer hvert år.
Træffet brænder MAX. På alle niveauer.
Synes det er et fedt initiativ, og håber de scorer
kassen. Vil anbefale dem at sætte entreen til en flad 50'er.
Det er OK pris og nemt at gi' tilbage på så indgangen går
lidt hurtigere.
Og så er det frivillige med benzin i blode som står bag det hele.
Hatten af for dêt.