Auto radio
Fra : Is

Dato : 04-04-08 23:13

Hej

Min gamle radio står for udskiftning

Det er en JVC - som jeg egentlig var rigtig glad for

Ved skift er jeg blevet usikker på om jeg skal vælge JVC igen eller
det skal være en Clarion

er der væsentlig lydforskel på dem ?????

og hvad ville i vælge ???

(set i det nye T-Hansen blad/reklame)

Erik Isager

Fra : Esben Taersker

Dato : 04-04-08 22:16

Is wrote:
> [...]
>
> Ved skift er jeg blevet usikker på om jeg skal vælge JVC igen eller
> det skal være en Clarion
>

> er der væsentlig lydforskel på dem ?????

Jeg ville chekke om ikke Harald Nyborg har et godt tilbud på en Sony der
kan læse mp3 filer.

/Esben

Fra : Is

Dato : 04-04-08 23:25

"Esben Taersker" <esben@essers.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ville chekke om ikke Harald Nyborg har et godt tilbud på en Sony
der
> kan læse mp3 filer.

Jeg tror du har kigget i kataloget der er en Sony med MP3/WMA
afspiller.

Hvorfor ville du vælge Sony, frem for JVC/Clarion ??

Erik Isager

Fra : Mogens

Dato : 05-04-08 05:08

"Is" <detteerminnewsgruppemailadresse3@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor ville du vælge Sony, frem for JVC/Clarion ??

På grund af lyden ?

Fra : Esben Taersker

Dato : 05-04-08 14:43

Mogens wrote:
> "Is" <detteerminnewsgruppemailadresse3@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> På grund af lyden ?

Nææ, jeg er ikke så stor en hi-fi-nørd, at jeg kan høre forskel på den
slags.
Men jeg har altid brugt Sony radioer i alle mine biler og aldrig haft
bøvl med dem, og så ved jeg blot at Harald Nyborg sælger dem til en
overkommelig pris.
Og så har jeg vænnet mig til betjeningen, men det kan "ls" selvfølgelig
ikke bruge til noget...;)

/Esben

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 05-04-08 15:48

On Sat, 05 Apr 2008 15:43:10 +0200, Esben Taersker <esben@essers.dk>
wrote:

> [...]
>overkommelig pris.
>Og så har jeg vænnet mig til betjeningen, men det kan "ls" selvfølgelig

Den sidste bemærkning er jeg glad for.

Hvorfor fanden skal det være en hel videnskab at få sådan en spille
til at sige noget?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 05-04-08 00:05

Is skrev:

> Min gamle radio står for udskiftning
>
> og hvad ville i vælge ???

Jeg har selv lige pensioneret en ældre udtjent spilledåse i vognen og
valgte denne her:

http://www.blaupunkt.com/dk/7647523310_main.asp

Den fås også med displayfarverne rød og hvid.

Den udemærker sig ved at afspille MP3 fra et SD kort og har ikke noget
CD-drev overhovedet.

På det 2GB SD kort jeg har siddende i den lige nu ligger der 42 album i
MP3 (128kb/s og 192kb/s)

Den er i øvrigt ganske billig. PCLager har f.eks. udgaven med rødt
display for DKK 739,-
http://www.pc-lager.dk/vare-oversigt.php?varenummer=67474&type=0

Min med grønt display var en smule dyrere, men ikke meget da jeg købte
den i Tyskland.

Mvh
Claus

Fra : Z

Dato : 05-04-08 10:23

> [...]
> http://www.pc-lager.dk/vare-oversigt.php?varenummer=67474&type=0
>
> Min med grønt display var en smule dyrere, men ikke meget da jeg købte

Det er da den med blåt display du har linket til

Her er de:
http://www.blaupunkt.com/dk/7647513310_main.asp
Det er modellerne som ender på -SD27.

Fra : Is

Dato : 07-04-08 21:59

"Is" <detteerminnewsgruppemailadresse3@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:47f6a7fc$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...
> Hej

> Ved skift er jeg blevet usikker på om jeg skal vælge JVC igen eller
> det skal være en Clarion

Jeg har så valgt at købe Clarion - lidt for at prøve noget andet og
fordi jeg gik efter noget med USB.

Mit første indtryk er at den spille ok, men jeg synes JVC'en var noget
nemmere at finde ud af.

Men tak for input.

Erik Isager