Klare baglygter til Suzuki Grand Vitara?
Fra : Kim Olsen

Dato : 02-04-08 20:43

Hej

Ved nogen hvor man køber klare baglygter(glas) til ovennævnte.
Jeg møder en del af dem i trafikken, og kunne godt tænke mig at få det på
min.

Kim Olsen

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 03-04-08 05:31

> Ved nogen hvor man køber klare baglygter(glas) til ovennævnte.
> Jeg møder en del af dem i trafikken, og kunne godt tænke mig at få det på
> min.

Thansen så kører det for dig - not ;)

Fra : Kim Olsen

Dato : 03-04-08 17:59

> Thansen så kører det for dig - not ;)
Næ de har ikke noget til Suzuki Vitara - det har jeg tjekket.
Det samme gælder Høyer autodele, biltema mv...

Kim

Fra : co@ch [4130]

Dato : 03-04-08 07:11

"Kim Olsen" <kim.olsen@sport.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ved nogen hvor man køber klare baglygter(glas) til ovennævnte.
> Jeg møder en del af dem i trafikken, og kunne godt tænke mig at få det på

Suzuki forhandlerne har dem som orig.bestillingsvare.
De er i tilbehørskataloget.

Du skal bruge lygte, underlag og ledningsnet x 2
Bri@n

Fra : Kim Olsen

Dato : 03-04-08 18:02

> Suzuki forhandlerne har dem som orig.bestillingsvare.
> De er i tilbehørskataloget.
>
> Du skal bruge lygte, underlag og ledningsnet x 2
> [...]

Orig. lyder jo altid dyrt, men jeg gør forsøget - man kan jo blive
overrasket.

Jeg fandt disse på EBAY:
http://cgi.ebay.de/Suzuki-Grand-Vitara-ab-98-Klarglas-Rueckleuchten-neu_W0QQitemZ300212771154QQihZ020QQcategoryZ33716QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
men de ligner da slet ikke, dem som sidder på en 2004 model.

Kim

Fra : Brian

Dato : 03-04-08 18:27

Kim Olsen wrote:

> [...]
> men de ligner da slet ikke, dem som sidder på en 2004 model.

Næ, der står jo også at det er til forige model

/Brian

Fra : Kim Olsen

Dato : 03-04-08 18:46

> Næ, der står jo også at det er til forige model
>
> /Brian

Nej der står fra model 1998 - og såvidt jeg kan se er de modeller der er
solgt herhjemme fra 1999 - 2005 med samme baglygter.

Men skidt jeg prøver at høre Suzuki i morgen - det kunne jo være de var til
at betale

Kim

Fra : Brian

Dato : 03-04-08 19:13

Kim Olsen wrote:

> Nej der står fra model 1998 - og såvidt jeg kan se er de modeller der
> er solgt herhjemme fra 1999 - 2005 med samme baglygter.

Netop - den gamle model.

Jeg er (måske fejlagtigt) gået ud fra at det er den nye model du søger til -
det er ihvertfald de eneste Grand Vitara jeg har set med klare baglygter.

/Brian

Fra : Kim Olsen

Dato : 03-04-08 21:50

> Jeg er (måske fejlagtigt) gået ud fra at det er den nye model du søger
> til - det er ihvertfald de eneste Grand Vitara jeg har set med klare
> baglygter.
>
> /Brian

Min fejl - jeg burde jo have skrevet at det er en 2004 model jeg mangler dem
til.

Kim

Fra : Tom Jensen

Dato : 04-04-08 00:02

> [...]
> solgt herhjemme fra 1999 - 2005 med samme baglygter.
>
> Men skidt jeg prøver at høre Suzuki i morgen - det kunne jo være de var

hej
de hedder us-baglygter og er monteret på amerikanske modeller.

de kan bla købes her:
http://www.let7.dk/VITARA2000/grand_vitara.htm

http://www.let7.dk/NYGRAND/47516853.jpg

mvh
tom jensen
viborg

Fra : Kim Olsen

Dato : 04-04-08 21:37

> de kan bla købes her:
> [...]

Helt perfekt - de har jo alt det jeg slet ikke vidste at jeg manglede

Kim