? Mercedes 143 eller 150 hk
Fra : NewsGroups

Dato : 02-04-08 07:59

Sidder der en Mercedes ekspert her i gruppen ?

Det drejer sig om diesel.

Jeg kan se at frem til 2004 var C klasssen med en 143 hk og herefter er det
en 150 hk.

Er der væsentlige ændringer på de 2 motorer - eller er det blot den 143 der
trykket lidt mere så der kommer 150 ud af den.

mvh
Per

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 02-04-08 15:31

"NewsGroups" <spørg@først> wrote in

> [...]
> Er der væsentlige ændringer på de 2 motorer - eller er det blot den
> 143 der trykket lidt mere så der kommer 150 ud af den.

Modellen fik et facelift i 2004, og i den forbindelse blev effekten på
220CDI hævet fra 143 til 150 hk. Motoren er stortset den samme.

Fra : NewsGroups

Dato : 02-04-08 16:20

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i en meddelelse
> "NewsGroups" <spørg@først> wrote in
>
> Modellen fik et facelift i 2004, og i den forbindelse blev effekten på
> 220CDI hævet fra 143 til 150 hk. Motoren er stortset den samme.

Tak for info -

pkc

Fra : PMH

Dato : 02-04-08 21:58

"NewsGroups" <spørg@først> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der væsentlige ændringer på de 2 motorer - eller er det blot den 143
> der trykket lidt mere så der kommer 150 ud af den.

På denne side finder du stort set alt hvad der er værd
at vide om Mercedes..
Alle de forskellige modeller kan sammenlignes.
http://www.mercefreaken.com/

PMH

Fra : NewsGroups

Dato : 03-04-08 06:08

> På denne side finder du stort set alt hvad der er værd
> at vide om Mercedes..
> Alle de forskellige modeller kan sammenlignes.
> http://www.mercefreaken.com/
> PMH

Takker -