402 meter
Fra : Ukendt

Dato : 31-03-08 23:01

Fra : John Sahl

Dato : 01-04-08 05:46

Eque wrote:
> http://www.402meter.dk/public_html/staticpages/index.php?page=20070810120609538

Hvis i kigger forbi der oppe, så kom hen og sig hej. Jeg hiver en flok
Fiat-biler med der op hvor vi afholder Danmarks Hurtigste Fiat 2008 og der
er da et par pænt hurtige biler der oppe

--
John Sahl
Racing on the streets is like competing in the special olympics - it doesn't

Fra : Jakob

Dato : 01-04-08 13:13

"John Sahl" <spamcatcher1@fotofaelden.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Racing on the streets is like competing in the special olympics - it
> doesn't matter if you win, you're still a retard.

Fedt. Jeg regner med at komme. Kører du i din uno turbo?

Fra : John Sahl

Dato : 01-04-08 13:37

Jakob wrote:
> Fedt. Jeg regner med at komme. Kører du i din uno turbo?

Ja, det er da i al fald planen, jeg er under opstart med ny motorstyring, så
jeg håber at blive klar inden da!

Min kammerats Uno Turbo er dog væsentligt hurtigere end min, så der skal nok
blive kamp om det der oppe

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 01-04-08 14:42

Hej!

John Sahl wrote:
> Min kammerats Uno Turbo er dog væsentligt hurtigere end min, så der skal nok
> blive kamp om det der oppe

Hvordan i alverden kan dét lade sig gøre? Kan man virkeligt presse mere
end de 230HK (?) ned i asfalten?

Den kører jo på de rene cykelhjul

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Mogens

Dato : 01-04-08 14:52

> Hvordan i alverden kan dét lade sig gøre? Kan man virkeligt presse mere
> end de 230HK (?) ned i asfalten?

Jég har også svært ved at tro det, men:
www.youtube.com/watch?v=HpT2To0RDT0&feature=related

Fra : Hr. Jensen

Dato : 01-04-08 15:06

On Tue, 01 Apr 2008 13:51:59 GMT, "Mogens" <forget@it.dk> wrote:

>"Kim Voss Schrader" <usenet1@mumbojumbo.dk> skrev i en meddelelse

>Jég har også svært ved at tro det, men:
>www.youtube.com/watch?v=HpT2To0RDT0&feature=related

Eller denne:
http://www.youtube.com/watch?v=4_-OFCGlzNk&feature=related

--
I'm not dead yet, I just smell bad.

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-08 17:49

Det er først her det går rigtigt vildt til

http://www.youtube.com/watch?v=bjvD7lLwNU4

--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : John Sahl

Dato : 01-04-08 22:14

Kim Voss Schrader wrote:
> Hvordan i alverden kan dét lade sig gøre? Kan man virkeligt presse
> mere end de 230HK (?) ned i asfalten?

Det går forbavsende godt med at få det ned i asfalten med mine 195/40-16"
gadedæk, men nu må vi se når jeg kommer ud at køre igen, jeg skulle gerne
runde de +250Hk når den er mappet ordentligt ind.

> Den kører jo på de rene cykelhjul

Min kammerat kører med 8,5 eller 9,5" brede slickdæk foran og 3" brede
baghjul og som Mogens og Hr. Jensen er inde på, så er han lige som de to
biler de henviser til på YuoTube, også oppe og bruge en 2-liters motor, jeg
skyder på +400Hk

Så der er god fart på. I 2006 nakkede han en Skyline i finalen til Danmarks
Hurtigste Klubbil og der er blevet udviklet en del på den siden da.