Køb af kadett C
Fra : boesen

Dato : 31-03-08 08:47

Hej
Jeg skal ud og se på en kadett C fra 78, og ville gerne lige have et
par tips.

Hvor skal jeg kigge efter rust? Ved at bagagerum, og døre er slemme
steder men er der andre steder på en Kadett C?

Hvordan med motoren? Den skulle efter sigende kun ha kørt cd.90.000km
men er der noget jeg skal kigge efter?

Ellers noget jeg skal være serlig opmærksom på?

Mvh. Anders

Fra : martin bjerre

Dato : 31-03-08 17:56

"boesen" <boesen@cdnet.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Dejlig bil du har kig på, mindes min med glæde.
Motoren er ikke til at slide op, gearkassen kan støje, og er ikke nem at
lave. Bagtøjet er lidt svagt, men til alm. kørsel er det intet problem.
Hvad rust angår, er det lidt værre....inderskærme, både for og
bag...dørstolper (specielt den side der vender mod forhjulet)...bunden lige
under forsæderne vil gerne revne, og ruster derfor....Fjederskåle på
bagtøjet......og bærearme foran. Alt er noget der kan repareres, og langt
de fleste pladedele fåes endnu.

Mvh
Martin

Fra : Ukendt

Dato : 31-03-08 18:39

On Mon, 31 Mar 2008 07:47:24 -0700 (PDT), boesen <boesen@cdnet.dk>
wrote:

> [...]
>
>Hvor skal jeg kigge efter rust? Ved at bagagerum, og døre er slemme
>steder men er der andre steder på en Kadett C?

over hele bilen - jeg skilte en 6 år gammel Kadett C af tilbage i '81.
(det var en noget rystende oplevelse)
Forskærme, dørbunde, paneler, inderskærme, bagagerum. Se nøje på de
steder, støddæmpere og styretøj er gjort fast.

>Hvordan med motoren? Den skulle efter sigende kun ha kørt cd.90.000km
>men er der noget jeg skal kigge efter?

Maskinen er næsten ikke til at slå ihjel bare der har været vand og
olie på den

--
med pt. fire OES'ere i hytten, snart kun tre
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : boesen

Dato : 02-04-08 03:35

Jeg takker for svarene, og skal nok se efter alle de fejl jeg kan
finde.
Der er foresten en hel bil med i reservedele, incl. motor bagtøj og
alt.

boesen