Hvilken weird film på BIO + igår Tirsdag !~
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 18-07-01 18:01

noget Science Fiction med en familie der boede i hus i ørkenen. Huset havde
solceller, og på et tidspunkt så 2 mennesker nogle UFO'er om natten.

Jeg gad ikke se den, men den så....hmm...anderledes ud.......var ihvertfald
fra 70'erne.

Weird så den osse ud til at være.

Ved nogen hvad den hed ??

Thomas

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 19-07-01 07:49

Thomas Mouritsen <thomas_m@post10.tele.dk> skrev i en

> Ved nogen hvad den hed ??

Mon ikke det var den som i Politikens ugeprogram kaldtes
'kultfilmen' "The Day the Time Ended"? I så fald kan du læse
om den på
http://excite.imdb.com/Title?0080596

--
Hej: JG
~~~~~

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 19-07-01 07:52

Rettelse:

"The Day Time Ended"

Fra : Farfar

Dato : 24-07-01 00:16

Thomas Mouritsen wrote:

> [...]
> solceller, og på et tidspunkt så 2 mennesker nogle UFO'er om natten.
>
> Jeg gad ikke se den, men den så....hmm...anderledes ud.......var ihvertfald

Alternativt, ku' du få dig en kæreste + et liv istedetfor ?

Fra : Christian Andersen

Dato : 24-07-01 10:07

Farfar wrote:

>Alternativt, ku' du få dig en kæreste + et liv istedetfor ?

Fremfor at sidde med et pornosite og uploade wannabe-snufffilm til det?

(fut)

--
..signature