Skærme
Fijala 3554
Sony Multiscan 17 se II og bølger
Fra : bo rattenborg

Dato : 18-07-01 17:52

Subj. er ca. 3 år gammel og nu er billedet begyndt at bølge, ikke voldsomt
meget, men nok til at det ses og forstyrrer.

Er der andre er har haft problemet eller kender til det ?

Bo

Fra : Thomas Jensen

Dato : 18-07-01 19:33

Yup :(

Min Sony GS 200 Stod af 3 uger efter garantien udløb.

Først var det galt med min OSD menu, derefter bølger over skærmen.

Årsag i hvertfald til det sidste: defekt billedrør.
Har valgt ikke at bruge penge på at få den rep.

Mvh
Thomas

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 20-07-01 10:38

Hvis ca. 3 år er mindre en 3 år så skyd dig og kontakte Sony, der er nemlig 3
års garanti på skærmen.

Mvh

Bruno