MS Windows
briani 27239
Samme ting flere gange
Fra : Hagar

Dato : 27-05-08 22:08

Hej

Hvis jeg åbner Joblisten, så er der flere sager de køre dobbelt eller mere,
hvordan kan det være ?

Min mus er der to gange, mit keyboard er der to gange, svchost.exe er der
hele 6 gange, og sådan er det med flere andre ting også, er det virkelig
nødvendigt?
Jeg kører i øvrigt med XP Pro

Hagar

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 27-05-08 22:39

Hagar skrev:

> [...]
> hele 6 gange, og sådan er det med flere andre ting også, er det virkelig

Fx svchost skal jo køre en instans for flere forskellige processer. Osv.
Min maskine har også både en mus tilsluttet og en pegeplade.

--
Niels