MS Windows
briani 27239
Internet Explorer kan ikke vise websiden
Fra : Peter.P

Dato : 26-05-08 11:54

HTTP-, HTTPS-, FTP-forbindelser
warn   FTP (Passiv): Fejl 12029 under oprettelse af forbindelse til
ftp.microsoft.com: A connection with the server could not be
established
warn   HTTP: Fejl 12029 under oprettelse af forbindelse til www.microsoft.com:
A connection with the server could not be established
warn   HTTPS: Fejl 12029 under oprettelse af forbindelse til www.microsoft.com:
A connection with the server could not be established
warn   HTTP: Fejl 12029 under oprettelse af forbindelse til www.hotmail.com:
A connection with the server could not be established
warn   HTTPS: Fejl 12029 under oprettelse af forbindelse til www.passport.net:
A connection with the server could not be established
warn   FTP (Aktiv): Fejl 12029 under oprettelse af forbindelse til
ftp.microsoft.com: A connection with the server could not be
established
error   En HTTP-forbindelse blev ikke oprettet.
error   En HTTPS-forbindelse blev ikke oprettet.
error   En FTP-forbindelse blev ikke oprettet.

Ovenstående kommer i HOST filen

Min søns PC der giver dette problem, har Safari webbrowser installer
og der virker alt ok

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 27-05-08 14:36

Hvis du mener HOSTS filen så hører det ikke til der.
HOSTS filen har entries der ser sådan her ud:
subdomain.domain.tld IPadresse
En på hver linie. F.eks.:
ftp.microsoft.com 207.46.236.102

Regards Jens Peter Karlsen.