MS Windows
briani 27239
stifinder og enhedshåndtering
Fra : Jan Kristensen

Dato : 24-05-08 06:59

Hej NG

jeg bruger XP pro på min Dell, men der kommet par fejl i XP, som jeg ikke
kan løse.

Den ene er, at når jeg starter stifinder, tager det meget lang tid for
stifinderen at finde mine drev. Hvordan kan jeg løse det??

Den anden fejl er enhedshåndtering under "egenskaber for system", er alt mit
hardware væk. Hvordan får jeg mit hardware tilbage??

Der har ikke været problemer før.

Mvh

Jan

Fra : Peter.P

Dato : 24-05-08 10:34

On 24 Maj, 07:59, "Jan Kristensen" <v...@image.dk> wrote:
> [...]
>
> Den anden fejl er enhedshåndtering under "egenskaber for system", er alt mit
> hardware væk. Hvordan får jeg mit hardware tilbage??

Prøv denne:
Højreklik på det drev du har XP på
Tryk Egenskaber
tryk fanebladet Funkioner
Klik på Under søg nu..
sæt flueben i begge felter og genstart så, det tager lidt tid at rette
og regere, så hav tålmodighed.
På min PC kan det tage en time, men det er da værd at forsøge. Held og
lykke.

Fra : Jan Kristensen

Dato : 25-05-08 14:57

[...]

desværre det hjalp ikke. Men ellers tak