MS Windows
briani 27239
Legacy driver - nedlægger internet
Fra : Ukendt

Dato : 23-05-08 20:45

Mon der skulle være en klog her, som kan hjælpe?

Jeg har XP Home dansk, og havde CA antivirus. Den har jeg nu skiftet til
AVG. Efter skiftet har jeg haft nedbrud på betopkoblingen 2 gange. Første
gang måtte TDC genstarte min forbindelse fra Hot-line. Idag skete det igen,
men jeg kunne selv genetablere ved at slukke modem og router.

Forbindelsen kan ikke repareres med "Reparer" i netforbindelser, men jeg
fandt en mappe i Windows kaldet netværksdiagnose (eller lignende9, kørte den
og det viste sig, at CAISafe LSP gav problemer. Når den er fjernet virker
det hele pludseligt. Men den komme selv igen!

Har så været inde i registreringsdatabasen og fundet nøglen under
LEGACY_DRIVERS - men jeg kan ikke slette den! Jeg får ikke lov.

Hvordan slipper jeg af med denne djævel, som tilsyneladende finder
fornøjelse i at nedlægge min internetopkobling. Jeg har bredbånd,
selvfølgelig. Mon nogen kan hjælpe?

På forhånd tak
Drus

Fra : Gamle

Dato : 23-05-08 23:34

Drus wrote:

> Har så været inde i registreringsdatabasen og fundet nøglen under
> LEGACY_DRIVERS - men jeg kan ikke slette den! Jeg får ikke lov.

Hej.

Har du prøvet i fejlsikret tilstand?

Mvh.
Torben

Fra : John

Dato : 24-05-08 01:43

"Drus" <drusATmail.dk> skrev i en meddelelse

> Mon der skulle være en klog her, som kan hjælpe?

Tips:

How to totally remove CA etrust Antivirus

http://www.google.com/search?q=remove+ca+antivirus

John

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-08 11:20

Problemet løst.
Tak for hjælpen!

Drus

Fra : John

Dato : 24-05-08 18:04

"Drus" <drusATmail.dk> skrev i en meddelelse

> Problemet løst.
> Tak for hjælpen!

Velbekomme, rart at ku' hjælpe! :)