MS Windows
briani 27239
Problemer med Windows XP - prof. 2002 med ~
Fra : Ove Lauridsen

Dato : 23-05-08 16:26

Jeg har 2. pc-ere - en stationær og en bærbar og har installeret samme
Windows version på dem begge.

Den stationære bliver jævnlig opgraderet automatisk via Microsoft, det er
den der er problemer med - mens den bærbare er ikke ret godt beskyttet, den
kører uden nogen form for opgradering uden problemer.

Problemerne opstår tit - f. eks. når jeg vil hente et eller andet på
Internettet - det sker, at jeg må opgive fordi jeg ikke kan finde ud af hvad
jeg skal gøre.

Idag havde jeg et problem, som ikke kunne løses på den stationære.

Jeg ville i forbindelse med Stofanet via "Mine Sider".

Jeg indtastede mit ID nummer og adgangskode flere gange uden at det
lykkedes.

Jeg bruger normalt ikke min bærbare på nettet - men tog alligevel chancen
idag.

Det lykkedes - jeg kom igennem første gang.

Jeg håber, at nogen vil hjælpe mig med at fjerne mine problemer.

Det er mit indtryk, at de opstår via opgraderinger og hjælpeprogrammer, der
må være mulighed for nogle modtræk -slette nogle filer, eller nogle
opgraderinger - eller hvad ved jeg?

--
mvh.

Ove Lauridsen