MS Windows
briani 27239
Vista - "snart ikke mere diskplads på Reco~
Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 23-05-08 12:33

Min søster - som bor et pænt stykke herfra - klager over ovennævnte
fejlmeddelelse.

Jeg forsøger pr. tlf. at hjælpe - men kender desværre ikke Vista!

Jeg mener at have fundet ud af, at der på "D" kun skal ligge en
'Recovery'-mappe(?)
Vi konstaterede i går, at der medgik yderligere ~4 kB "D"-plads til en mappe
(husker ikke navnet), der var ca. en måned gammel - dén slettede vi.

Tilbage skulle nu kun være 'Recovery'-mappen plus en (ukendt) med
betegnelsen 'navnpc', hvor 'navn' svarer til min søsters fornavn. Jeg går
ud fra, den dannes ifm. installering/opsætning(?)

Det drejer sig om en Compaq-Presario med 'Windows Vista  10,0 Automatic
download and install'.

Nogen forslag??

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Jens \"Lyrik\" Bech

Dato : 23-05-08 13:18

Allerførst ville jeg ringe til HP/Compaq hvis det kan lade sig gøre. Du får
lige den rigtige vejledning. Hvis du skal bøvle med det selv, så er der
programmer der kan redde en masse-jeg sagde en masse! Diskplads. Sidst jeg
kørte det gav det mig 34 Gigabyte!
Det hed Tuneup Utilities.
Men har du mulighed for at ringe, så gør det først.

--
Regards Jens "Lyrik" Bech

Forrige: