MS Windows
briani 27239
Backup software
Fra : Ukendt

Dato : 21-05-08 13:52

Hvad er noget af det bedste backup-software man kan få? Uanset pris.
Win XP Home.

Mvh Jørgen

Fra : csm

Dato : 21-05-08 14:02

http://allwaysync.com/

Ved ikke om det er det bedste - men det er ganske godt. Du kan prøve at
hente en prøve version.

Fra : Ukendt

Dato : 21-05-08 14:27

Jørgen wrote:
> Hvad er noget af det bedste backup-software man kan få? Uanset pris.
> Win XP Home.
>
> Mvh Jørgen

Tivoli Storage Manager, men tror ærligt talt du skal glemme den der
'uanset pris'

Kig på EMC Retrospect, det er ret godt til de fleste formål eller
Veritas BackupExec.

Fra : Ukendt

Dato : 21-05-08 18:18

"Claus Albæk (Kbh.)" wrote:
> Tivoli Storage Manager, men tror ærligt talt du skal glemme den der
> 'uanset pris'
>
> Kig på EMC Retrospect, det er ret godt til de fleste formål eller
> Veritas BackupExec.

Tak. Men lavede Symantec ikke et godt backup program for år tilbage?
De andre lyder lidt ukendte og jeg ved ikke rigtig hvem jeg skal vælge.

Mvh Jørgen

Fra : Olesen

Dato : 21-05-08 21:00

Mener du Norton Ghost?
http://www.symantecstore.com/dr/sat5/ec_Main.Entry17C?SID=49467&SP=10023&CID=180823&PID=952108&PN=1&V1=952108&CUR=208&API1=65&API2=GOOGLE_DK&API3=norton_ghost_exa&API4=Search&API5=www.google.dk&DSP=&PGRP=0&ABCODE=&CACHE_ID=0

Acronis True Image synes jeg er bedre:
http://eu.acronis.com/promo/ATI/ati11home-001.html?source=eu_google&ad=ati&gclid=CI2qrJuwuJMCFQ2rQwodATiQCA

Fra : KeNzO

Dato : 21-05-08 22:26
Fra : Ukendt

Dato : 21-05-08 23:16

Olesen wrote:
> [...]
> http://www.symantecstore.com/dr/sat5/ec_Main.Entry17C?SID=49467&SP=10023&CID=180823&PID=952108&PN=1&V1=952108&CUR=208&API1=65&API2=GOOGLE_DK&API3=norton_ghost_exa&API4=Search&API5=www.google.dk&DSP=&PGRP=0&ABCODE=&CACHE_ID=0

Symantec har købt Veritas.

det er vel et definitionsspørgsmål, jeg vil kalde Ghost og TI for Image
software hvorimod BAckupExec og Retrospect er 'rigtig' backup software.
begge dele vil sandsynligvis være tilstrækkeligt til brugerens behov og
med Image software'n som suverænt billigst.

Mvh.
Claus

Fra : fix

Dato : 21-05-08 14:45

Jørgen wrote:
> Hvad er noget af det bedste backup-software man kan få? Uanset pris.
> Win XP Home.
>
> Mvh Jørgen

Det afhænger enormt af dit behov for sikkerhed.

Hvis du skal være sikker, skal du også have flere generationer (her
foretrækker jeg tape) - liggende andetsted end serveren.

Jeg bruger Cobian til mange af de private jeg stiller op. Den kan pakke til
en fil(zip) som du kan kopiere hvorsomhelst, men det er nok urealistisk hvis
du er i Terrasize
www.cobian.se

Fra : Per

Dato : 22-05-08 16:42

fix wrote:

> [...]
>

> Jeg bruger Cobian til mange af de private jeg stiller op. Den kan
> pakke til en fil(zip) som du kan kopiere hvorsomhelst, men det er nok

Hej Fix !

Jeg bruger selv Cobian 8 og er MEGET tilfreds.

Jeg kan dog se at de har fået en version 9 - kører du med den og har du
nogen erfaringer i forhold til vers. 8 ?

Ved du om man bare installerer oveni eller hvad ?

mvh. Per

Fra : fix

Dato : 22-05-08 16:52

Per wrote:

> [...]
> du nogen erfaringer i forhold til vers. 8 ?
>
> Ved du om man bare installerer oveni eller hvad ?

Nej, jeg kører stadig med 8.
Er det stadig Cykelsmedens Nationalization?
(står i 3 linie i lang.filen)

--
finn
edb på gadeplan!

Fra : Per

Dato : 22-05-08 18:24

fix wrote:

> Nej, jeg kører stadig med 8.
> Er det stadig Cykelsmedens Nationalization?
> (står i 3 linie i lang.filen)

Hos mig står der Jan Boup Coyle som oversætter...

Hvis det er det du mener?

mvh. Per

Fra : fix

Dato : 22-05-08 22:36

> Hos mig står der Jan Boup Coyle som oversætter...
>
> Hvis det er det du mener?
>
> mvh. Per
Jeg var så irriteret over en elendig translation på et tidspunkr (arbejde i
skoleverdenen), at jeg sendte min egen. Jeg ved den fulgte distributionen en
tid

finn

Fra : Michael Gorm Jensen

Dato : 22-05-08 21:44