MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
XP Pro 32 eller 64 bit
Fra : Hagar

Dato : 20-05-08 22:02

Hej

Hvordan finder jeg ud af hvilken udgave af XP Pro en person har på sin
maskine?
Hvis det er en 32 bit udgave, kan den så opgraderes til 64 bit?
Er der noget om at det kun er engelske udgaver der er med 64 bit?

Det han har er en eller anden XP Pro på Dansk, men hvis en opdatering skal
laves, kan man så gøre det med en engelsk udgave, men stadig bibeholde det
danske ?

Hagar

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 20-05-08 22:14

On Tue, 20 May 2008 23:02:03 +0200, "Hagar" <nogo31@hotmail.com>
wrote:

>Hvordan finder jeg ud af hvilken udgave af XP Pro en person har på sin
>maskine?

System i Kontrolpanelet (eller SYSDM.CPL kørt fra en kommandolinie)
burde give svaret...

<mlr>

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 20-05-08 23:00

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev :

>Det han har er en eller anden XP Pro på Dansk, men hvis en opdatering skal
>laves, kan man så gøre det med en engelsk udgave, men stadig bibeholde det
>danske ?

Hvis den er dansk, så er det 32 bit, 64 bit findes ikke på dansk.

Og nej til det andet.
--
Kerim

Fra : Optimus Prime

Dato : 21-05-08 07:26

Kerim Ellentoft skrev:
> Hvis den er dansk, så er det 32 bit, 64 bit findes ikke på dansk.

Findes der en dansk MUI evt?

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 21-05-08 07:55

"Optimus Prime" skrev

> Findes der en dansk MUI evt?

Der findes MUI til 2000, XP, Vista etc
XP Pro (US) kræves som min, jeg vil formode det samme gør sig gældende for
2K og Vista

En helt anden problematik er om du kan få fat i MUI for XP

- Peter

Fra : Optimus Prime

Dato : 22-05-08 15:23

Peter Lykkegaard skrev:
> En helt anden problematik er om du kan få fat i MUI for XP

Her på jobbet kører vi med Win XP pro, US, 32-bit med dansk MUI på, men
jeg kom til at tænke på om den MUI kunne bruges på 64-bit versionen også

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 22-05-08 15:46

"Optimus Prime" skrev

> Her på jobbet kører vi med Win XP pro, US, 32-bit med dansk MUI på, men
> jeg kom til at tænke på om den MUI kunne bruges på 64-bit versionen også

Der er vel ikke nadet at gøre end at prøve?
http://www.microsoft.com/globaldev/DrIntl/faqs/muifaq.mspx#MUIques2

- Peter