MS Windows
briani 27239
Service Pack 3
Fra : Jørgen

Dato : 18-05-08 07:58

Jeg ser, at man nu taler om SP3.
Er det noget, man automatisk får downloaded?
Jeg havde en masse bøvl med mine drivere, da jeg skulle fra SP1 til SP2. Men
det var jo et must, hvis jeg ville beskyttes optimalt.
Hvad er der nu i SP3, som må formodes at være bedre end SP2?
Nu har jeg endelig fået ro i systemet, den rigtige SP og den rigtige AV (AVG
free) og alt virker som det skal. Nu skal vi vel ikke på den igen med mere
bøvl.?
Jørgen

Fra : Sune Storgaard

Dato : 18-05-08 08:14

"Jørgen" <laybourn@c.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg ser, at man nu taler om SP3.
> Er det noget, man automatisk får downloaded?

Ikke endnu, du kan selv hente den via windowsupdate. Kan ikke lige huske
om/hvornår den er sat til at blive tvunget ud.

> [...]
> (AVG free) og alt virker som det skal. Nu skal vi vel ikke på den igen med

Jeg har bobbet den ind på ca 50 maskiner, og det eneste problem jeg er rendt
i er intelpp/amd halløj'et på nogle HP maskiner. Ellers kan jeg kun sige
thumbs up.
Du kan iøvrigt afinstallere den, også fra fejlsikret tilstand hvis der er
noget væsen, så bare kør på.

Fra : Jørgen

Dato : 18-05-08 09:30

Det er da en trøst.

Men hvad kan den, som SP2 ikke kan?
Jørgen

**********************

Fra : Ole C

Dato : 18-05-08 10:34

Jørgen skrev blandt andet:

> Men hvad kan den, som SP2 ikke kan?

Blandt andet fjerne behovet for op mod 90 opdateringer efter en
nyinstallation af Windows XP

--
vh
Ole C

Fra : Per Nielsen

Dato : 18-05-08 11:44

Ole C wrote:
> Blandt andet fjerne behovet for op mod 90 opdateringer efter en
> nyinstallation af Windows XP

Slipstreame, slipstreame...

Fra : Sune Storgaard

Dato : 18-05-08 16:39

>Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Slipstreame, slipstreame...

Selvom man er flittig bruger af den funktion, gør SP3 det stadigvæk nemmere
at lave en opdateret installations cd.

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 18-05-08 22:00

"Sune Storgaard" <nospam@strueradsl.invaliDK> wrote in

> Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Selvom man er flittig bruger af den funktion, gør SP3 det
> stadigvæk nemmere at lave en opdateret installations cd.

Er der nogen der ved hvordan man får SP3 tilsendt på CD? Med alle de
link fra MS jeg har prøvet leder siden hen til noget der kører i ring.

--
Literary prizes are like hemorrhoids. Eventually ever asshole gets one.

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 18-05-08 22:46

On 18 May 2008 21:00:21 GMT, Axel Hammerschmidt <hlexa@hotmail.com>
wrote:

[klip - forhistorie]

>Er der nogen der ved hvordan man får SP3 tilsendt på CD? Med alle de
>link fra MS jeg har prøvet leder siden hen til noget der kører i ring.

Jeg ved ikke, om man kan få tilsendt en gratis CD med SP3, sådan som
man kunne med SP2; men du kan jo selv lave CD'en.

Hent en ISO-fil her (husk at skifte til det sprog, du ønsker):

http://kortlink.dk/5ab3

--
Venlig hilsen fra
Gert

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 27-05-08 18:32

Gert Søgaard Jensen <gert@soegaard.mail.dANMARk> wrote in

> [...]
> som man kunne med SP2; men du kan jo selv lave CD'en.
>
> Hent en ISO-fil her (husk at skifte til det sprog, du ønsker):

Mange tak for link. Jeg havde nu godt set det og overvejede osse den
løsning, men vi har ikke en særlig hurtig forbindelse - eller TV.

Men nu har jeg så hentet .iso filen - det tog næsten 4 timer - og så
vil jeg prøve at brænde en CD med XP SP3 (hvis filen er kommet
helskinnet ned).

Vi har to Windows XP licenser, så det svarer vel til den dobbelte
download hastighed på den måde.

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 27-05-08 19:12

On 27 May 2008 17:32:15 GMT, Axel Hammerschmidt <hlexa@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>
>Men nu har jeg så hentet .iso filen - det tog næsten 4 timer - og så
>vil jeg prøve at brænde en CD med XP SP3 (hvis filen er kommet

Forhåbentlig er den det...

>Vi har to Windows XP licenser, så det svarer vel til den dobbelte
>download hastighed på den måde.

Ja, det kan man jo godt sige...

Held og lykke med forehavendet.

Efter at have haft SP3 installeret på min HP Pavilion med XP Media
Center Edition siden 18-05-2008 synes jeg, at XP kører udmærket - men
det gjorde XP for så vidt også med SP2 og alle følgende updates

--
Venlig hilsen fra
Gert