MS Windows
briani 27239
Software til identifikation af hardware..
Fra : Per

Dato : 16-05-08 09:29

Hej
Har glemt hvad det program hedder som kan fortælle mig hvilken hardware
der sidder i min bærebar hp maskine....HJÆLP..

Per

Fra : Ole C

Dato : 16-05-08 09:42

For eksempel SIW: http://www.gtopala.com/

--
vh
Ole C

Fra : bannimann

Dato : 17-05-08 07:36

"Ole C" <mail@FJERNolec.dk> skrev i en meddelelse

> For eksempel SIW: http://www.gtopala.com/
>
> --
> vh
> Ole C

Jeg vil også anbefale SIW. Det er nok det mest omfattende program, af den
karaktér.. Og det er gratis.

(man KAN købe en licens og få lidt ekstra features, men det er ikke
nødvendigt )

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 16-05-08 13:31

"Per" <Plop-boll@image.dk> wrote in message
> Hej
> Har glemt hvad det program hedder som kan fortælle mig hvilken hardware
> der sidder i min bærebar hp maskine....HJÆLP..
>
> Per

Aida32, ligger her: http://www.pcworld.dk/download/66/1125
Nok det bedste program, jeg har fundet til det endnu

/Ole

Fra : LG

Dato : 16-05-08 19:36

"/Ole (6000)" <No@boody.good> skrev i en meddelelse

> "Per" <Plop-boll@image.dk> wrote in message

> Aida32, ligger her: http://www.pcworld.dk/download/66/1125
> Nok det bedste program, jeg har fundet til det endnu
>
> /Ole

Prøv Everest Ultimate Free Edition
http://www.softpedia.com/get/System/System-Info/EVEREST-Ultimate-Edition.shtml

LG

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 21-05-08 10:10

LG skrev:

> Prøv Everest Ultimate Free Edition
> http://www.softpedia.com/get/System/System-Info/EVEREST-Ultimate-Edition.shtml

Det er ikke en gratis version. Det er en prøveversion med en del
funktioner deaktiveret...

> LG

Mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : bannimann

Dato : 17-05-08 07:41

> [...]
>
> Aida32, ligger her: http://www.pcworld.dk/download/66/1125
> Nok det bedste program, jeg har fundet til det endnu

Aida32 VAR et udmærket prog, men tiden er vist "løbet fra det"

Det kan ikke gendkende ret meget af det nyere hardware og efterlader en
masse felter tomme.

Det kan feks. ikke genkende mit - lidt ældre - asRock MB og ej heller ikke
mit SATA-drev.

Fra : -= ? =-

Dato : 17-05-08 08:57

"Per" <Plop-boll@image.dk> skrev i meddelelsen
> Hej
> Har glemt hvad det program hedder som kan fortælle mig hvilken hardware
> der sidder i min bærebar hp maskine....HJÆLP..
>
> Per

Som LG skriver, så er Everest Ultimate Free Edition rigtig godt. Prøv det og
du vil blive overbevist. )

BG

Fra : Per

Dato : 18-05-08 13:02

> Som LG skriver, så er Everest Ultimate Free Edition rigtig godt. Prøv det og
> du vil blive overbevist. )
Jeg prøvede dem alle og Everest var den eneste der kunne finde
oplysningerne - så jeg er helt overbevist;-::))

Per