MS Windows
briani 27239
afspilning af AVI-filer
Fra : Ukendt

Dato : 12-05-08 21:52

Hej.

Jeg har nogle AVI-filer, som er optaget med mit digitalkamera. Filerne kan
sagtens ses på kameraet, men ikke på computeren. Her er der kun lyd.

Hvad kræves der for at afspille disse filer.

Fra : Ukendt

Dato : 12-05-08 22:05

new in the game skrev:
> [...]
> sagtens ses på kameraet, men ikke på computeren. Her er der kun lyd.
>
> Hvad kræves der for at afspille disse filer.

Det lader til at din standard videoafspiller (Windows MediaPlayer?) ikke
har de rette codecs installeret. Jeg bruger selv programmet "VLC" til
slige sager, den er i det hele taget suveræn til at afspille ALLE
formater, selv DVD'er gemt som iso-filer.

Her er et link med en dansk beskrivelse:
http://www.pcworld.dk/download/56/1434

-michael

Fra : AB

Dato : 13-05-08 09:07

"new in the game" <nej tak til spam> skrev i en meddelelse
> [...]
> sagtens ses på kameraet, men ikke på computeren. Her er der kun lyd.
>
> Hvad kræves der for at afspille disse filer.

DK.EDB.VIDEOREDIGERING

mvh
AB

Fra : Hit med var'ne arne

Dato : 13-05-08 11:03

"AB" <a.bruun@tiscali.dk> skrev i meddelelsen

> "new in the game" <nej tak til spam> skrev i en meddelelse

> DK.EDB.VIDEOREDIGERING
>
> mvh
> AB

fint nok, men behøves du at råbe?