MS Windows
briani 27239
xp sp3
Fra : tjaa

Dato : 09-05-08 15:31

Hej ng.
Er der nogle af jer, der har oplevet at jeres maskiner er blevet pisse
(undskyld) sløve efter den opdatering?
Mvh Søren

Fra : Simon Hansen

Dato : 09-05-08 15:40

Opstart og nedluk er lidt hurtigere.. Men åbning af div programmer er
godt nok sløvet en del

Får også nogle mærkelige fejlmeddelelser i de forskellige programmer.
Men mon ikke MS kommer med et par hotfixes?

Fra : tjaa

Dato : 09-05-08 15:50

"Simon Hansen" <xqualdkNOSPAM@hotmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nok sløvet en del
>
> Får også nogle mærkelige fejlmeddelelser i de forskellige programmer. Men
Måske det håber jeg.

Ok ingen mærkelige beskeder her, men har altid kunnet barbere processerne
ned til ca 38 styk, men nu er der sgu lige kommet 12 mere!?
Alt og jeg mener alt er i slowmotion. sidefilen ligger på 500mb hvor den før
lå på ca. 150mb, hva fa'en er det for noget lxxt!
Mvh Søren

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 09-05-08 16:19

On Fri, 9 May 2008 16:30:56 +0200, "tjaa" <tjaa@tjaa.dk> wrote:

>Hej ng.
>Er der nogle af jer, der har oplevet at jeres maskiner er blevet pisse
>(undskyld) sløve efter den opdatering?
> Mvh Søren

Jeg har ingen problemer, på mine 2 maskiner, men er faldet over dette
http://www.computerworld.dk/art/45746?a=newsletter&i=1774

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : tjaa

Dato : 09-05-08 16:50

"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev i en meddelelse

> Jeg har ingen problemer, på mine 2 maskiner, men er faldet over dette
> http://www.computerworld.dk/art/45746?a=newsletter&i=1774
Ok jeg gav op
Tilbage til sp2 nu med fuld knald igen. Det kan da ikke være rigtigt at en
sp3 skal kunne bringe en intel quad på 2.4 ghz i knæ?
Så endda på alle 4 kerner.
Mvh Søren

Fra : Bo L

Dato : 09-05-08 20:45

"tjaa" <tjaa@tjaa.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Tilbage til sp2 nu med fuld knald igen. Det kan da ikke være rigtigt at en
> sp3 skal kunne bringe en intel quad på 2.4 ghz i knæ?

Ingen problemer her.... syntes at opleve, at alt er blevet en anelse
hurtigere. Downloadede og instalerede, uden om windows update.

Fra : Rado

Dato : 09-05-08 22:09

On Fri, 9 May 2008 21:45:12 +0200, "Bo L" <ingen@post-til-mig> wrote:

> Downloadede og instalerede, uden om windows update.

Ja det er vist generelt det sikreste.

--
Rado

The greatest obstacle to discovery is not ignorance
but the illusion of knowledge.

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 10-05-08 19:42

Rado skrev:

> Ja det er vist generelt det sikreste.

Havde ingen problemer med at installere SP 3 via Windows Update, måtte
dog genoprette orginal boot og logon-skærme, jeg havde ændret med TuneUp
Utilities 2008's TuneUp Styler 2 modul, da SP 3 ikke ville lade sig
installere med de modificerede boot og logon skærme.

Mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : Paul8

Dato : 10-05-08 18:06

> Ja det er vist generelt det sikreste.
>

> --
Og jeg vil anbefale at man husker at afbryde internetforbindelsen under hele seancen.
Så går det lidt hurtigere.

Fra : Hagar

Dato : 10-05-08 00:46

> Ingen problemer her.... syntes at opleve, at alt er blevet en anelse
> hurtigere. Downloadede og instalerede, uden om windows update.

Det samme her, det er lige som det hele kører mere glat, så jeg er kun glad
for opdateringen.

Hagar

Fra : Rado

Dato : 09-05-08 22:08

On Fri, 9 May 2008 17:50:12 +0200, "tjaa" <tjaa@tjaa.dk> wrote:

>Tilbage til sp2 nu med fuld knald igen. Det kan da ikke være rigtigt at en
>sp3 skal kunne bringe en intel quad på 2.4 ghz i knæ?

Virker fint nok her på en quad. CPU load 0-1% idle.

Fra : Kurt Brixen

Dato : 10-05-08 08:21

> [...]

>Tilbage til sp2 nu med fuld knald igen. Det kan da ikke være rigtigt at en
>sp3 skal kunne bringe en intel quad på 2.4 ghz i knæ?

Et vildt gæt. Har du et antivirusprogram, der kører hele tiden?

--

Venlig hilsen
Kurt Brixen

Fra : Rado

Dato : 09-05-08 22:29

Jeg synes, efter XP3, at have bemærket at når jeg klikker på et link i
Agent, så ser man nu ikke URLen i IE7 før siden er hentet ind?

Fra : skibber

Dato : 10-05-08 12:15

On 09-05-2008 16:30:51, "tjaa" wrote:
> Hej ng.
> Er der nogle af jer, der har oplevet at jeres maskiner er blevet pisse
> (undskyld) sløve efter den opdatering?
> Mvh Søren

Jeg kan slet ikke installere den, har nu prøvet
mange måder,men til slut får jeg fejl meddelsen
"Fejlkode: 0x80070005
Forsøg at installere opdateringen igen, eller anmod om hjælp fra en af
følgende ressourcer." så ruller det hele tilbage.

Så en tur over Microsoft og læse der,det gav nogle muligheder
så de er afprøvet uden resultat.

Det har vist noget at gøre med skrive rettigheder
da jeg kører Ntfs.

Jeg har enda fjernet alt virus og den slags programmer
for ikke det skulle være årsagen.

Nu slår jeg koldt vand i blodet og vente om der skulle
være andre der har samme problem.

/skibber

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 10-05-08 13:04

tjaa wrote:
> Hej ng.
> Er der nogle af jer, der har oplevet at jeres maskiner er blevet pisse
> (undskyld) sløve efter den opdatering?
> Mvh Søren

Ingen problemer her - men på den anden side heller ingen nævneværdig
gevinst med SP3 i forhold til SP2 med alle opdateringer......

Men det havde jeg egentlig heller ikke forventet

Jan

--
Signatur ude af drift

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 10-05-08 19:39

tjaa skrev:
> Hej ng.
> Er der nogle af jer, der har oplevet at jeres maskiner er blevet pisse
> (undskyld) sløve efter den opdatering?
> Mvh Søren

Ja. Min opstart tager ca. 3 minutter mod normalt 1½ minut. Lidt
irriterende, men hvad. Ellers virker min maskine faktisk lidt hurtigere
og mere stabil.

Mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : Peter Jensen

Dato : 17-05-08 13:53

> [...]
> Hej ng.
> Er der nogle af jer, der har oplevet at jeres maskiner er blevet pisse

Min IBM T42 kunne efter SP3 kun med besvær connecte til mit accesspunkt. Jeg
var nødt til at deaktivere det alm. netkort (?) før den trådløse
forbindelse virkede næsten lige så godt som under SP2. Jeg har afinstalleret
SP3 igen og nu virker tingene igen.

Peter Jensen