MS Windows
briani 27239
Ændre standard mapper når gem
Fra : Jacky Hansen

Dato : 08-05-08 08:25

Hej NG...

Når man i XP pro vil gemme et dokument - billede - eller hvad det nu er og
trykker på gem eller gem som, så kommer der en box op med nogle standard
plaseringer i venstre side, hvordan kan man ændre dem, hvis der fx. er
mapper på et andet drev som man benytte ofte. I stedet for at skulle den
lange vej ind i "denne computer" vælge drev og derefter mappe.

jeg kan huske at jeg for et års tid siden så noget om det i en tråd her, men
kan ikke rigtig huske hvad det var man skulle gøre.

Med venlig hilsen

Jacky

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 09-05-08 00:38

Jacky Hansen skrev:

> [...]
>
> jeg kan huske at jeg for et års tid siden så noget om det i en tråd her,
> men kan ikke rigtig huske hvad det var man skulle gøre.

En af dem er Dokumenter / My Documents, og den kan i hvert fald let
ændres til et andet sted end standard: Højreklik på Dokumenter / My
Documents i Startmenuen og ret egenskaber.

Det er formentlig ikke helt hvad du er ude efter, men måske kan det bruges.

--
Niels

Fra : Jacky

Dato : 11-05-08 17:03

"Niels P Sønderskov" <npsonder@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Startmenuen og ret egenskaber.
>
> Det er formentlig ikke helt hvad du er ude efter, men måske kan det

Hej Niels...

Tak for svaret.
Den kendte jeg faktisk ikke, men jeg kan huske at det lille tweak som man
installede så kunne man tilføje flere mapper end dem der var standard, eller
rettere bytte ud med dem der ligger som standard.
Så hvis der er andre der har et bud, hører jeg gerne fra Jer.

Mvh.

Jacky