MS Windows
briani 27239
XP SP3 Får den ikke ned
Fra : Per

Dato : 08-05-08 08:10

Har andre dette problem ?

Jeg kører XP medie versionen

Når jeg kører min update , skriver den bare "mislykkedes" og en fejl kode.
Har prøvet a google fejlkoden men uden held, har prøvet at slå min
virustjekker og ukurente firewall fra og kun køre windows egen firewall uden
held.

Nogen der har en ide ?

Mvh Per

Fra : Kim

Dato : 08-05-08 09:18

"Per" <per_mand@edbegenskaber.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Har prøvet a google fejlkoden men uden held, har prøvet at slå min
> virustjekker og ukurente firewall fra og kun køre windows egen firewall

Jeg er ret sikker på, at det er fordi XP MCE er en syndig blanding
af en engelsk og dansk version af XP.
Man installerer jo først en engelsk XP og derefter en dansk
sprogpakke ovenpå.
Tror ikke at MS har tænkt sig særligt godt om da de lavede
XP MCE....
Man kan MÅSKE gøre det ved at installere forfra.
Først XP, derefter den engelske SP3, og til slut den danske
sprogpakke. Men det er KUN et gæt...

Mvh, Kim

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 08-05-08 11:47

On Thu, 8 May 2008 09:10:00 +0200, "Per" <per_mand@edbegenskaber.dk>
wrote:

> [...]
>Har prøvet a google fejlkoden men uden held, har prøvet at slå min
>virustjekker og ukurente firewall fra og kun køre windows egen firewall uden

Til XP MCE skal du bruge den engelske SP3 - Hvis det ikke går over
windows update så kan du hente den her:

http://tinyurl.com/48ffmg

I mit tilfælde var det desuden nødvendigt at fjerne en tidligere
opdatering (KB925877 - RDP 6.0 MUI Pack) inden SP3 lod sig
installere...

<mlr>