MS Windows
briani 27239
Outlook og IE tilslutter ikke, men netradi~
Fra : rlauritsen

Dato : 04-05-08 22:48

Fullrate Internet var nede her i går aftes. Nu kan jeg ikke komme på outlook
og IE på Vista 64 bit, men netradio via et sidebar plugin virker fint nok og
tv oversigt på sidebar virker også fint nok. Jeg kørte en diagnose and
repair i går for at se om det fik det til at køre, men da var det Fullrate
som var nede. Hvis jeg kører diagnose and repair nu finder den ingen
problemer. Hvad kan jeg gøre for at få det til at virke igen ?

Jeg kører med fast ip til min switch og så router. En anden pc tilsluttet
switchen har ingen problemer. Og en bærbar tilsluttet routerens trådløse har
heller ingen problemer.

Fra : rlauritsen

Dato : 04-05-08 23:13

Prøvede lige med dynamisk ip, og det virker stadig ikke ved IE og outlook.
Det er da godt nok det underligste problem.

Fra : rlauritsen

Dato : 04-05-08 23:33

netsh winsock reset - løste problemet.