MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
MCE XP
Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 04-05-08 22:17

Hej.

Jeg har en pc der kører XP MCE. Jeg vil gerne dele min musikmappe med både
en anden pc, der kører samme system samt en Xbox 360.

Men problemet er, at der kommer "rod" i mine mapper. Når jeg vælger "my
music" og derefter finder det album jeg gerne vil høre, mangler der
musiknumre. Disse kan nogle gange findes, hvis jeg søger efter kunsteren.
Andre gange er de helt væk. Dette gælder på alle maskiner både de to der
kører XP MCE og også på Xboxen.

Et andet problem er, at MCE selv "laver mapper". Jeg har fx. Madonnas
samlede singler... ALLE får deres egen mappe på MCE, som gør at jeg ikke
bare kan vælge albummet "single collection" og afspille. Det samme gør sig
gældende for andre albums der består af blandede ting og sager... fx. MGP
for ungerne.

Nu er MCE jo rimeligt simpelt bygget op, men jeg tør da ikke afvise at jeg
har overset en indstilling... men hvilken? Et lille eks. mere: Jeg har netop
i dag lagt Madonnas nye album ind i MP3 mappen. Det består af 12 numre, men
MCE kan kun finde de 10, selv om jeg kan se alle 12 i explorer?

Har det nogen betydning, at jeg har valgt et andet drev til mine MP3 filer,
og altså ikke "my music"?

Mvh

Jasper

Fra : Peter.P

Dato : 05-05-08 03:10

On 4 Maj, 23:16, "Jasper Norman Ahrensbach"
<jas...@FJERNESahrensbach.com> wrote:
> [...]
> MCE kan kun finde de 10, selv om jeg kan se alle 12 i explorer?
>
> Har det nogen betydning, at jeg har valgt et andet drev til mine MP3 filer,

Prøv at "ligge" dine filer i mappen "Delte Dokumeter", findes ved at
åbne denne computer, husk at vælge deling for mappen, højreklik,
deling osv.