MS Windows
briani 27239
Hvad er "DefaultSettingEXE MFC "Applicatio~
Fra : Peter SD

Dato : 04-05-08 16:18

Hej.

Hvad er mon "DefaultSettingEXE MFC Application" for noget ??

Når jeg starter min maskine med Vista Home Premium (DK) op så får jeg
følgende fejl som noget af det sidste....
"DefaultSettingEXE MFC Application er holdt op med at fungere"

Maskinen fungere fint alligevel, men det er lidt irreterende......

Kan i måske lede mig på sporet ??
- jeg så et sted noget med PowerDVD og den der fejl, så jeg afinstallerede
den preloadede PowerDVD, men det hjalp intet.....

Jeg syntes ikke jeg har lagt noget andet underligt ind i maskinen lige inden
dette startede.....

Jeg vil blive rigtig glad for lidt hjælp der kan lede mig på sporet...

Fra : Peter SD

Dato : 05-05-08 17:37

Øv....
- det var åbenbart et af de svære spørgsmål....

Jeg kan jo selvfølgelig bare gen-installere min maskine, men det skulle vel
ikke være nødvendigt, for sådan en enkelt fejl....
- ja eller jeg kan lære at leve med fejlen....

--
Peter

Fra : Claus Frørup

Dato : 05-05-08 23:45

Isang tao pinangalanan, Peter SD nagsulat:

>Hej.
>
>Hvad er mon "DefaultSettingEXE MFC Application" for noget ??

Der er noget info her:
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/9es9d1k4(VS.71).aspx

--
Dette er en signatur.