MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
PC der ikke kan komme på nettet pludseligt
Fra : Baumspieler

Dato : 04-05-08 08:58

Hej,

Min sviger fars pc er blevet underlig.
Win XP pro
Stofanet

Han kan sende om modtage mail
Messenger virker
Online spil virker

Men explorer giver blot en dns fejl "siden kan ikke vises"

Der er ikke nogen firewall eller andet der blokerer.

Laver man en "rep af netværks forbindelse" henter den fint en by ip adresse.

Staklen har prøvet stofa support, men de kom frem til det var en software
fejl ved netkortet??? Har efter følgende hjulpet ham igennem med fjerne
netkortet (onboard på MB) fra enheds håndtering - genstarte pc'en og så
installere netkortet igen. Men nej virker staadigt ikke.

Nogen der kan hjælpe en stakkels gammel mand inden han farer ud og spilder
penge på en ny pc.

/Jan

Fra : Knud Erik

Dato : 04-05-08 09:45

"Baumspieler" <baumspieler@NOTVALID.NONO> skrev i en meddelelse
> [...]
> installere netkortet igen. Men nej virker staadigt ikke.
>
> Nogen der kan hjælpe en stakkels gammel mand inden han farer ud og spilder

Hej
Prøv at køre "iereg" - den registrerer/genopretter/gendanner/reparerer *.dll
i IE
http://www.ctrlaltdel.dk/programmer/iereg.zip

Knud Erik

Fra : Baumspieler

Dato : 04-05-08 10:27

> Hej
> Prøv at køre "iereg" - den registrerer/genopretter/gendanner/reparerer
> [...]

Er det reg fil til IR 7.0?

Fra : Knud Erik

Dato : 04-05-08 10:38

> Er det reg fil til IR 7.0?

Den er vist oprindeligt lavet til IE6 - jeg bruger selv filen til IE7
og den virker OK