MS Windows
briani 27239
Pop-op meddelser
Fra : Nederbasse

Dato : 03-05-08 19:38

Hej
Hvordan fjerner man den irriterende pop-op om der er en 'Trådløs netværks
forbindelse er tilsluttet' i Windows Xp Home med Sp 2 ?

Lars

Fra : Ole C

Dato : 03-05-08 20:47

Nederbasse skrev blandt andet:

> Hvordan fjerner man den irriterende pop-op om der er en 'Trådløs
> netværks forbindelse er tilsluttet' i Windows Xp Home med Sp 2 ?

Hvilken pop-op?

--
vh
Ole C

Fra : Hit med var'ne arne

Dato : 03-05-08 21:16

"Ole C" <mail@FJERNolec.dk> skrev i meddelelsen

> Hvilken pop-op?
>
> --
> vh
> Ole C

det er nok boblen nede i højre hjørne og den fjernes ved at gå i
kontrolpanel netværk og deaktivere det trådløse netværk med et flueben i
egenskabsarket - som jeg husker det efter et halvt år i vistas forunderlige
verden

Fra : Nederbasse

Dato : 03-05-08 22:01

> [...]
> kontrolpanel netværk og deaktivere det trådløse netværk med et flueben i
> egenskabsarket - som jeg husker det efter et halvt år i vistas

Det er ikke meningen det trådløse netværk skal deaktiveres
det er boblen der fortæller mig at der er tilslutet et netværk der skal
deaktiveres.
Hvis den bare fortæller mig når der ikke er et trådløs netvære tilsluttet er
jeg tilfreds

Der er jo heller ikke en meddelsesboks på skærmen der fortæller at skærmen
virker

Lars

Fra : Hit med var'ne arne

Dato : 03-05-08 22:09

"Nederbasse" <gukliguk@derover.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> er jeg tilfreds
>
> Der er jo heller ikke en meddelsesboks på skærmen der fortæller at skærmen

'måske der er et trådløst netværkskort der skal deaktiveres - det sker i
enhedshåndtering

Fra : Nederbasse

Dato : 04-05-08 10:59

SNIP

> 'måske der er et trådløst netværkskort der skal deaktiveres - det sker i
> enhedshåndtering
Nej

Fra : Ole C

Dato : 03-05-08 23:45

Nederbasse skrev blandt andet:

> Det er ikke meningen det trådløse netværk skal deaktiveres
> det er boblen der fortæller mig at der er tilslutet et netværk der
> skal deaktiveres.

Mærkværdigt. Det gør min (også XP Home med SP2) ikke - og har da vist
heller aldrig gjort.
Fører jeg musen hen over ikonet i tray, så får jeg diverse oplysninger -
men det kræver altså en aktiv indsats fra min egen side.

--
vh
Ole C

Fra : Nederbasse

Dato : 04-05-08 10:58

"Ole C" <mail@FJERNolec.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Fører jeg musen hen over ikonet i tray, så får jeg diverse oplysninger -
> men det kræver altså en aktiv indsats fra min egen side.

Den her popper op med minutters mellemrum og den forsvinder ikke før jeg
kliker på det lille røde kryds

Der må være et sted der er sat flueben i en 'vis når der er forbindelse'
eller noget magen til, jeg kan bare ikke finde det

Lars

Fra : Carl Drud

Dato : 03-05-08 21:08

"Nederbasse" <gukliguk@derover.com> writes:

> Hvordan fjerner man den irriterende pop-op om der er en 'Trådløs netværks
> forbindelse er tilsluttet' i Windows Xp Home med Sp 2 ?

TweakUI skulle kunne.

http://lifehacker.com/photogallery/tweakui/2831596

Download:
http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx

--
Carl

Fra : Torben \(Tilst\)

Dato : 04-05-08 19:32

> Hej
> Hvordan fjerner man den irriterende pop-op om der er en 'Trådløs netværks
> forbindelse er tilsluttet' i Windows Xp Home med Sp 2 ?
>
> Lars

I vista højreklikker jeg på ikonet og får mulighed for at slå visningen til
eller fra. Kan ikke huske om der er den option i XP!

--
/Torben

Fra : Lars E. P.

Dato : 05-05-08 07:24

Sat, 3 May 2008 20:37:36 +0200, skrev "Nederbasse"
<gukliguk@derover.com> :

>Hej
>Hvordan fjerner man den irriterende pop-op om der er en 'Trådløs netværks
>forbindelse er tilsluttet' i Windows Xp Home med Sp 2 ?
>
>Lars

Prøv at se i forbindelsens egenskaber om der ikke er en
indstillingerne der kan rettes. Det er forskelligt hvilke muligheder
der er.

Kontrolpanel > Netværksindstillinger > højre klik på forbindelsen >
vælg Egenskaber.

Hilsen Lars