MS Windows
briani 27239
Repair i Vista
Fra : Erik K.

Dato : 03-05-08 11:00

I XP kunne man ved at indsætte installations-CDén komme til et menupunkt,
der hed "repair", og som reparerede de filer, der var defekte. - Nu har jeg
fået Vista, og jeg kan ikke finde samme mulighed her.
Hedder det noget andet, eller hvad???

Mvh
Erik

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-08 16:21

"Erik K." <erik.kirkeby@mail.dk> wrote in message
> [...]
>der hed "repair", og som reparerede de filer, der var defekte. - Nu har jeg
>fået Vista, og jeg kan ikke finde samme mulighed her.

Den ER der. Brugte den igår -:)

Mvh Sven

Fra : JBJ

Dato : 06-05-08 09:36

"Sven Lindhardt" <svt(snabela)lindhardt(dot)net> skrev i meddelelsen

> "Erik K." <erik.kirkeby@mail.dk> wrote in message
>>
> Den ER der. Brugte den igår -:)
>
> Mvh Sven

Men kun hvis du har en rigtig Vista DVD og ikke en restore DVD

JBJ