BIOGRAF og INTERNET i DK! Føj!
Fra : J.O.H.

Dato : 18-07-01 16:08

Sørgelig internet-situation vi har i Danmark efter filmreactor's lukning og
"Scope.dk" bruger- og filmfjenske forvandling.

Der var virkelig mange info på filmreactor. Hvor kan jeg nu se hvor meget de
enkelte film tjener hjem fra det danske biografmarkede? Nu er man henvist
til *)(&%¤*/! biozonen og deres "vip"!!

Sumpe! Sumpe! Mange internetsider (cinemaxx, biobilletten) har stadig
forældet links til filmreator efter filminfo!
....og hvad er det med biobilletten.dk?! "Vælg film" eller
"billetbestilling" -klik- og wrooom! En 2 kilometer høj liste med plakater
af kørende film - selvfølgelig ikke i alfabetisk rækkefølge >scrolle scolle
scolle <

Nu skal jeg ikke gå for vidt... vi kan jo bestille over nettet! Det er
sikkert ikke i mange lande, man kan det - men (suk) jeg mangler et
ordentlig, centralt organ, der ikke skeler efter om biografen er for nordisk
film eller ej. ..og ikke har for travlt med at sælge alt mulig andet
(scope/worldonline) - MEN derimod varetager HELE biograf-kulturen - vende
og dreje de film som er i biffen og som er på vej. Filmfestival i Århus?
Fint! Ind under "Det sker"

Suk... er jeg helt forkert på den?

....og lige en ting til: Imperial's biobooking-system? Hvis jeg prøver at
ændre min siddeplads, kommer der et "vi beklager, der er problemer med
serveren" (fancy flashy animation af "vi beklager") - Bullshit! Det er en
sammensværgelse mellem Nordisk film og deres VIP'er!!
--
JOH

Fra : Gergen

Dato : 18-07-01 16:37

J.O.H. <johaarup@inet.uni2.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:8zh57.2108$oH6.176177@news010.worldonline.dk...
> Sørgelig internet-situation vi har i Danmark efter filmreactor's lukning
og
> "Scope.dk" bruger- og filmfjenske forvandling.

Filmreactor.dk er der da stadig

--
Christian
-----

Fra : Ronny Roy

Dato : 18-07-01 22:42

Gergen <gergen@post.tele.dk> skrev i en
> J.O.H. <johaarup@inet.uni2.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:8zh57.2108$oH6.176177@news010.worldonline.dk...
> og
> >

> Filmreactor.dk er der da stadig

Smart måde at promovere et site på? :)

Fra : J.O.H.

Dato : 19-07-01 09:00

AH! Jeg beklager.. filmreactor virkede ikke den dag...åbenbart! ANYWAY! Jeg
panikkede........men tag et kig på www.eon.dk - det er ikke filmreactor.net
de henviser til - men biozonen! Så er sku da et dårligt tegn...

men men - nu har man snakket om i medierne, at biograferne istedet for at
henvender sig til popcorns-unge - burde satse på et mere voksent publikum.
Så mener jeg stadig, at det samme gælder for websiderne. Der er for meget
pop - og for lidt indhold. Det ville være fedt at få opbygget et stærkere
og nørdede "community" for danske filmelskere omkring et centralt og altid
uptodate internet-site. Enig?

JOH

Fra : --==JKADK==--

Dato : 19-07-01 13:13

"J.O.H." <johaarup@inet.uni2.dk> wrote in message

> [...]
> og nørdede "community" for danske filmelskere omkring et centralt og altid

Ville brugerne .. nørderne ( din formulering ) slev kunne administrere dette
hvis der blev stillet et sådan forum tilrådighed .. knyttet til et site med
trailers .. ?

Fra : Frederik Vandrup

Dato : 20-07-01 15:00

Det lyder klart, som om du burde give www.cinemazone.dk en chance.

Vi har eksisteret i lidt over et år - og har dækket biografmarkedet så bredt
som muligt.
Med daglig opdatering og en del andre ting end anmeldelser synes jeg
egentlig selv, at vi dækker lidt af det, du efterspørger.

Kig forbi

Frederik Vandrup
www.cinemazone.dk - et filmmagasin i bredformat

J.O.H. <johaarup@inet.uni2.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:pow57.2385$oH6.218130@news010.worldonline.dk...

Fra : Dan Holt Jensen

Dato : 19-07-01 13:42

johaarup@inet.uni2.dk,Ny-Internet writes:
>men tag et kig på www.eon.dk - det er ikke filmreactor.net
>de henviser til - men biozonen!

Sjov nok fordi, det er samme firma!!!!!!!!!