MS Windows
briani 27239
synkronisere to mapper med undermapper
Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 02-05-08 17:46

Jeg har brug for et program, der kan sammenligne to mapper A og B med
undermapper, smide nyere filer fra den ene mappe A til den anden B og
kan sende filer fra mappe A til mappe B, hvis de ikke findes i
forvejen.

Altså: Jeg har phpgedview, og når de opdaterer, gøres det ved at man
downloader en større samling filer, pænt sorteret ned i de relevante
mapper. Jeg har hentet og installeret og prøvet med Allway Sync, og
den kan godt finde ud af at overskrive gamle filer med nye fra mappe A
til B. Men jeg kan ikke få den til at lægge nye filer fra mappe A over
i mappe B, hvis de ikke findes på B i forvejen.

Hvad gør jeg? Kan Allway Sync bruges? I så fald, hvordan får jeg den
tilat lægge filer, hvor der ingen var? Eller skal jeg finde noget
andet?

Venlig hilsen
Kirsten
--

Kirsten Bjørneboe 4652
http://www.varpelev.dk

Fra : KsNa

Dato : 02-05-08 20:56

"Kirsten Bjorneboe" <varpelev-delete@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad gør jeg? Kan Allway Sync bruges? I så fald, hvordan får jeg den
> tilat lægge filer, hvor der ingen var? Eller skal jeg finde noget

Allway Sync kan bruges, jeg bruger det mellem to PCer, og lige meget om jeg
opretter en ny fil(eller ændre) på PC1 eller PC2, så bliver begge PCer
opdateret.

Syncroniseringen er sat til at tage hele mapper, med undermapper - og det
hele kommer med.

Det er noget med at Allway Sync ser efter ændringer i mappen (den bærbar
kigger i mappen på den stationær), og opdager Allway Sync en ændring sker
der automatisk en syncronisering og det hele derefter er begge steder.

Jeg kan desværre ikke lige nu se opsætningen, da Allway Sync er på en bærbar
der ikke er hjemme p.t.

Mvh
kim

Fra : Karsten Jensen

Dato : 02-05-08 23:08

On Fri, 02 May 2008 18:45:44 +0200, Kirsten Bjorneboe
<varpelev-delete@tdcadsl.dk> wrote:

https://www.foldershare.com/