MS Windows
briani 27239
Luk Windows i XP
Fra : Ivar

Dato : 30-04-08 23:17

Tidligere, når jeg skulle lukke Windows, kom et vindue frem med tre
knapper. Nu har jeg pludseligt fået et, hvor jeg skal vælge fra en
drop-down menu.
Hvordan få jeg den gamle tilbage?

Ivar Magnusson

--
Bruger du Outlook Express?
Se her, hvad den gratis MesNews kan:

Fra : N/A

Dato : 01-05-08 11:10

Fra : kk

Dato : 01-05-08 11:10

"Dr.Xerox" <xerox@dr.dk> skrev i en meddelelse

> "Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev i en meddelelse
>
> Havde samme problem engang, det rette sig da jeg installerede SP2
>
> http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=049c9dbe-3b8e-4f30-8245-9e368d3cdb5a

Eller:
Lav en genvej på skrivebordet med følgende adresse:
%windir%\system32\shutdown.exe -t 1 -s
Kald den "Shutdown" og skift ikon, til det rød/hvide shutdown ikon, - så har
du bare een at klikke på, når du lukker ned.
mvh
kk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 01-05-08 15:44

Ivar wrote:
> Hvordan få jeg den gamle tilbage?

Det har ikke noget at gøre med SP2 eller ej.

Gå i Kontrolpanel - -> Brugere

Og vælg punktet "Skift måden brugere logger på"

Der kan du markere "Brug velkomsthilsen" - så får du menuboksen med
rullemenuen ved afslut - eller du kan fjerne krydset - så får du den med
de tre knapper i stedet.

Jan

--
Signatur ude af drift

Fra : Ivar

Dato : 04-05-08 19:00

Jan Vestergaard skrev:

> Det har ikke noget at gøre med SP2 eller ej.

Nej, det kan det ikke. Computeren er ikke ret gammel , og har altid
været med SP2.

> Der kan du markere "Brug velkomsthilsen" - så får du menuboksen med
> rullemenuen ved afslut - eller du kan fjerne krydset - så får du den med de
> tre knapper i stedet.

Jeg for blot en anden velkomsthilsen, men afslutningen er altid den
samme med rullemenu.

Ivar Magnusson