MS Windows
briani 27239
XP: licens, men ingen installationscd
Fra : Ukendt

Dato : 30-04-08 19:09

håber nogle af Jer eksperter kan svare på dette:

Jeg har fået doneret en computer med en XP licens og nu vil jeg jo så meget
gerne formatere computeren og installere en frisk udgave af XP... MEN... jeg
har ingen installations cd... hvad gør jeg??

På licensskiltet står der:

"Windows XP Professional 1-2 CPU
IBM"

og så kommer koden derefter... men - hvad gør jeg??

på forhånd tak!

Rasmus

Fra : Max

Dato : 30-04-08 20:02

Hej Rasmus

> "Windows XP Professional 1-2 CPU
> IBM"
>
> og så kommer koden derefter... men - hvad gør jeg??

Bestiller en CD hos IBM.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-08 11:02

> Bestiller en CD hos IBM.

tak for hjælpen Max - nu ringer jeg til Lenovo i morgen og så må jeg se hvad
de vil have for sådan en fætter...

Rasmus

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 01-05-08 11:44

On Thu, 1 May 2008 12:01:44 +0200, "Rasmus M. Jensen"
<rasmus-snabela-fjern-dette_elvis.dk> wrote:

>"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i en meddelelse

>tak for hjælpen Max - nu ringer jeg til Lenovo i morgen og så må jeg se hvad
>de vil have for sådan en fætter...

Eller finder en der har et tilsvarende medie. Låner den, og
installerer med din egen nøgle.

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 01-05-08 15:49

Rasmus M. Jensen wrote:
> tak for hjælpen Max - nu ringer jeg til Lenovo i morgen og så må jeg
> se hvad de vil have for sådan en fætter...

Jeps - du bealer for licensen og ikke CD'en - så du kan også bare låne
en tilsvarende og kopiere - hvis du har adgang til en - men du skal være
opmærksom på, at det skal være helt samme udgave af Windows - ellers vil
nøglen ikke virke.

Jan

--
Signatur ude af drift