MS Windows
briani 27239
Skifte mellem headset og computerens højta~
Fra : Marianne

Dato : 30-04-08 14:19

Hej

Jeg har - for første gang - fået fat i et headset, som jeg vil prøve at
bruge. Det forbindes via usb. Skal der installeres noget software før det
duer? Hvordan skifter man mellem højtalere og headsættet - man skal vel ikke
ind i kontrolpanelet og sætte dem om hver gang?

mvh
Marianne

Fra : ham_selv

Dato : 30-04-08 21:48

"Marianne" <handel@fjerndettelundbak.dk> wrote in

> [...]
> før det duer? Hvordan skifter man mellem højtalere og headsættet - man
> skal vel ikke ind i kontrolpanelet og sætte dem om hver gang?

Du kan sikket få mere hjælp i hardware gruppen men det ville hjælpe hvis vi
var klar over hviklet software der er til dit hardware og her tænker jeg på
dit lydkort for du skal normalt ikke installere driver til et headset
skulle det tilfældigvis være realtek så skal du ind i dit software og lave
dine indstillinger og dem er der flere af