MS Windows
briani 27239
SP1 til Vista 32bit - hvordan synes I den ~
Fra : JBJ

Dato : 30-04-08 11:47

Har I lagt mærke til mærkbare ændringer?

Jeg har læst et sted at Vista faktisk bliver langsommere efter SP1. Er der
nogen der har oplevet dette?

Andre problemer?

JBJ

Fra : Lars

Dato : 30-04-08 12:02

On Wed, 30 Apr 2008 12:46:58 +0200, "JBJ" <SPØRG@MIG.dk> wrote:

>Har I lagt mærke til mærkbare ændringer?
>
>Jeg har læst et sted at Vista faktisk bliver langsommere efter SP1. Er der
>nogen der har oplevet dette?
>
>Andre problemer?

Jeg venter bare at jeg kan komme til at hente SP1. Men jeg skal måske
bare være glad for at jeg ikke får lov til at hente den via Windows
Update.

Fra : Per Nielsen

Dato : 30-04-08 12:22

Lars wrote:

> Jeg venter bare at jeg kan komme til at hente SP1. Men jeg skal måske
> bare være glad for at jeg ikke får lov til at hente den via Windows
> Update.

Nu ved jeg ikke om du kan bruge det til noget, da jeg kører med en dansk
64bit Vista Ultimate. Men det kører fint her efter opdatering til SP1. Har
ikke oplevet nogle problemer overhovedet.

Fra : KeNzO

Dato : 30-04-08 14:46

hae vista home premiun OEM version .....synes den er blevet hurtigere men
ingen problemer af nogen art.

Fra : PA

Dato : 30-04-08 16:47

"JBJ" <SPØRG@MIG.dk> skrev i en meddelelse
> Har I lagt mærke til mærkbare ændringer?
>
> Jeg har læst et sted at Vista faktisk bliver langsommere efter SP1. Er der
> [...]

Må sige tak til microsoft for nu virker mit
hardware (firedtv) med Vista home uden at skulle
bruge det ubrugeelige Mediecenter.
Hastigheden er vel uforandret???

MVH Per

Fra : Anders Larsson \(fje~

Dato : 01-05-08 08:18

"JBJ" <SPØRG@MIG.dk> skrev i meddelelsen
> Har I lagt mærke til mærkbare ændringer?
>
> Jeg har læst et sted at Vista faktisk bliver langsommere efter SP1. Er der
> nogen der har oplevet dette?
>
> Andre problemer?

Min Outlook 2003 går nu død, efter pc'en har været i suspend (til ram)

--
MVH Anders (8900)
Det er fordi det er nemmere at læse - vi læser jo ikke nedefra og op.

Fra : Bjarne Stenfeldt

Dato : 01-05-08 09:57

"Anders Larsson (fjern ikke noget fra email adr.)"
<nospamfilterforsex002@BotNak.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Det er fordi det er nemmere at læse - vi læser jo ikke nedefra og op.
> Hvorfor skal man skrive svaret under det man svarer ?

Jeg kører VISTA Premium og har ikke mærket højere eller lavere hastighed
efter installering af den endelige version.

vh Bjarne

Fra : Elin

Dato : 01-05-08 13:13

> [...]
> Har I lagt mærke til mærkbare ændringer?
>
> Jeg har læst et sted at Vista faktisk bliver langsommere efter SP1. Er der

Efter installation af SP1 kan jeg ikke mere starte min computer, når den er
gået i dvale. Den står og arbejder, men jeg er nødt til at tvangslukke den
for at komme i gang. Køre Vista Ultimate.
vh
Elin Kuijers

Fra : JBJ

Dato : 01-05-08 20:18

"Elin" <elin@kuijers.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> er gået i dvale. Den står og arbejder, men jeg er nødt til at tvangslukke
> den for at komme i gang. Køre Vista Ultimate.

Dem der har haft problemer, hvad slags systemer kører I med? Her mener jeg
selvbyg eller mærkevare pc'ere.

Hvis selvbyg hvad snakker vi så om af HW?

Hvis mærkevare hvad snakker vi så om?

JBJ

Fra : ham_selv

Dato : 02-05-08 09:33

"JBJ" <SPØRG@MIG.dk> wrote in

> [...]
> jeg selvbyg eller mærkevare pc'ere.
>
> Hvis selvbyg hvad snakker vi så om af HW?

Jeg har haft det samme "problem" men mere det tog noget tid for den at
komme tilbage fra davlen men det har jeg så fjernet så det køre super.
Mit system er flg.

Grafikadapter - GF 8600 GT - PCI Express x16 - 512 MB GDDR2 SDRAM

ASUS P5K AiLifestyle Series - bundkort - ATX - iP35

2048 MB Performance Memory (A-Data) DDR-II 667 RAM (1024x2 dual ram)

Intel Core 2 Duo E6750 / 2.66 GHz Processor

Hiper Type-M HPU-4M530

Antec Performance One P182

Vista ultimate 64 bit dk