MS Windows
briani 27239
Re: Rundll32
Fra : ham_selv

Dato : 29-04-08 18:55

tror det skyldes at jeg bruger reply i newsleecher .. ellers kan det
kun være for at du har noget og skrive om ? ved det ikke ?

--
--------------------------------- --- -- -
Posted with NewsLeecher v3.9 Beta 14

Fra : Lars

Dato : 29-04-08 19:08

On 29 Apr 2008 17:55:04 GMT, ham_selv <ggg@gg.com> wrote:

>tror det skyldes at jeg bruger reply i newsleecher .. ellers kan det
>kun være for at du har noget og skrive om ? ved det ikke ?

Newsleecher sucks til at svare på indlæg. Det eneste den duer til er
at hente binære filer. (bruger den selv)

Fra : ..::JMJ::..

Dato : 30-04-08 16:08

Den 29-04-2008, skrev ham_selv:
> tror det skyldes at jeg bruger reply i newsleecher .. ellers kan det
> kun være for at du har noget og skrive om ? ved det ikke ?

Det er, undskyld udtrykket, det dummeste svar du kan give. Jeg har
andet at lave end at spilde tiden herinde. Og det tager, alt andet
lige, længere tid at følge en tråd, når svarene ligger spredt over det
hele.
Kan ikke forstå, at du ikke kan forstå det?

...::JMJ::..

Fra : ham_selv

Dato : 30-04-08 21:39

...::JMJ::.. <kaliffen@privat.dk> wrote in news:mn.f4047d8488ae3466.84754
@privat.dk:

> [...]
> hele.
> Kan ikke forstå, at du ikke kan forstå det?

Jo men jeg bruger/brugte newsleecher men jeg er bare såå træt af at du
altid har en eller anden bemærkning til "alles" indlæg du kunne bruge
energi på løsninger istedet for dit OT og andet skrammel

Fra : ..::JMJ::..

Dato : 01-05-08 10:45

ham_selv frembragte:
> [...]
> altid har en eller anden bemærkning til "alles" indlæg du kunne bruge
> energi på løsninger istedet for dit OT og andet skrammel

Om du er træt eller ej er mig uendelig ligegyldigt.
Jeg tror du forveksler mig med en anden, jeg kommenterer ikke ret ofte
her. Og det vist i øvrigt den eneste OT jeg har fabrikeret i umindelige
tider, mest fordi (som anført) dine replies vanskeliggjorde
kontinuiteten i en tråd.
Emnet afslutte herfra