MS Windows
briani 27239
Win-XP - åbner altid folder ved start !
Fra : Ukendt

Dato : 28-04-08 22:10

Hej gruppe,

hver eneste gang min maskine starter op, ender det op med, at den
samme folder bliver åbnet midt på skærmen.

C:\documents and Settings --> Verner

hvordan får jeg det uvæsen stoppet ?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 29-04-08 15:14

Dette kan ske når der i registreringsdatabasen er et ugyldigt link til
en fil som ligger i den bemeldte folder. Dette kan være pga. et
computernedbrud eller fordi filen er blevet slettet.
Så søg i registret efter Verner og kik efter brudte stier eller links
til filer der ikke findes.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Tatooo

Dato : 01-05-08 14:03

> [...]
> computernedbrud eller fordi filen er blevet slettet.
> Så søg i registret efter Verner og kik efter brudte stier eller links

cut.

Prøv funtioner øverst. mappeinstilinger . vis . fjern flueben ved gendan
tidliger mappevinduer ved logon. anden øverst med xp pro.

/T

Fra : Ukendt

Dato : 02-05-08 11:34

On Thu, 1 May 2008 15:02:53 +0200, "Tatooo" <Plonk@fusk.dk> wrote:

>Prøv funtioner øverst. mappeinstilinger . vis . fjern flueben ved gendan
>tidliger mappevinduer ved logon. anden øverst med xp pro.
>
>/T

Tak for svaret, men det var desværre ikke løsningen - der var ikke sat
flueben i feltet...

Andre forslag ?

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-08 10:16

Verner <> wrote in news:gdrl14popfotaiiklgpqvbdqmtcs9t7mki@4ax.com:

> Tak for svaret, men det var desværre ikke løsningen - der var ikke sat
> flueben i feltet...
>
> Andre forslag ?

Prøv at se i Startmenu>Alle Programmer>Start, måske er der ved et ukeld
blevet oprettet en genvej til din "Verner"-mappe. Jeg har selv en genvej
der på min comp. til en mappe som jeg vil have åbnet ved hver
genstart/logon, uanset hvad.

Hilsen Gert.

--
Niven's 1. Law:
   Never throw shit at an armed man.

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-08 10:32

On 06 May 2008 09:15:33 GMT, "Gert B. Nielsen"
<Bert(dot)Grink(at)gmail(dot)com> wrote:

> [...]
>blevet oprettet en genvej til din "Verner"-mappe. Jeg har selv en genvej
>der på min comp. til en mappe som jeg vil have åbnet ved hver

Det var desværre heller ikke løsningen