MS Windows
briani 27239
Vindues-størelser
Fra : KurtSørensen

Dato : 27-04-08 16:19

Hej Gruppe.

Mon nogen kan hjælpe mig med dette:

Jeg har en fil (filA), som jeg altid har åbnet i et meget lille vindue (i
notesblok).

Problemet er at hvis jeg åbner en anden fil i notesblok, så er det i samme
lille vinduesstørelse den åbnes i.

Det jeg ønsker er at filA altid åbnes i det lille vindue, og alle andre
filer i et 'normalt' vindue. Er det muligt? og i bekræftende fald, hvordan?

mvh Kurt

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 28-04-08 02:09

Nej. Notepad (og de fleste andre programmer) åbner i den størrelse den
blev lukket i.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 28-04-08 08:41

On Mon, 28 Apr 2008 03:09:20 +0200, Jens Peter Karlsen
<jpkarlsen@mvps.org> wrote:

>Nej. Notepad (og de fleste andre programmer) åbner i den størrelse den
>blev lukket i.
>
>Regards Jens Peter Karlsen.

Det er da mere irriterende, at den også åbner i samme font
størrelse. Hvis man har skrevet et par linier i font 20 fed, så
starter den op i samme mode. Jeg har prøvet et par alternative
progr. men kunne ikke lide dem, håber på et godt et some day.
mvh Ebbe