MS Windows
briani 27239
Problemer med COM port
Fra : Max

Dato : 27-04-08 11:49

Hej

Jeg har en bredbåndsradio, en black box der er tilsluttet min
PC via en COM port for at kontrolere den. Jeg bruger Win XP
og bundkortet i min PC er et MSI G52-M7060X4. Problemet er
så at radioen ophøre med at sende lyd ud efter en 10-20 sek.
drift, det er som om den registrere at den er blevet afbrudt.
Et af de programmer jeg har til at styrre den med har en ind-
stilling der hedder KeepAlive, og når den er sat til kommer
fejlen ikke. Nogen der kan give et bud på hvor løsningen skal
findes så de andre programmer også kommer til at virke ?

--
Mvh Max

Fra : Peter Martinsen

Dato : 01-05-08 01:26

> [...]
> fejlen ikke. Nogen der kan give et bud på hvor løsningen skal
> findes så de andre programmer også kommer til at virke ?

Hej Max

Hvad hedder denne Black Box ?

Jeg bruger selv en Icom IC-PCR1000

Mvh Peter