MS Windows
briani 27239
Updatering
Fra : Henning Hansen

Dato : 26-04-08 10:58

Hej jeg har kørt en rep af mit C drev med XP PRO servicepack 2 , når jeg så
starter går den ud og henter opdatering fra Windows update, når de er hentet
og skal instaleres kommer den med en meddelelse om at den ikke kan instalere
dem. Hvis jeg så lukker opdaterings vinduet går den ud og henter igen, og
sådan bliver den ved. Hvad er der galt?????

Henning

Fra : Knud Erik

Dato : 26-04-08 11:18

"Henning Hansen" <Hoff@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> instalere dem. Hvis jeg så lukker opdaterings vinduet går den ud og henter
> igen, og sådan bliver den ved. Hvad er der galt?????

Hej
Du kunne lige prøve dette

If you find that Windows Update refuses to install most patches, you can
register its missing DLLs yourself. This can be accomplished by manually
entering seven commands (shown in Step 2, below) at a command prompt. If you
need to run the fix on multiple machines, it's easiest to use a batch file,
as Steps 1 through 5 explain:

Step 1. Open Notepad (or any text editor).

Step 2. Copy and paste the following command lines into the Notepad window
(the /s switch runs the commands silently, freeing you from having to press
Enter after each line):

regsvr32 /s wuapi.dll
regsvr32 /s wuaueng1.dll
regsvr32 /s wuaueng.dll
regsvr32 /s wucltui.dll
regsvr32 /s wups2.dll
regsvr32 /s wups.dll
regsvr32 /s wuweb.dll

Step 3. Save the file to your desktop, using a .bat or .cmd extension.

Step 4. Double-click the icon of the .bat or .cmd file.

Step 5. A command window will open, run the commands, and then close.

The next time you visit the Windows Update site, you should not have any
problem installing the latest patches.

Knud Erik

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 26-04-08 22:47

http://hcma.dk/tips11to20.htm#no13 (B)
--
Kerim

Fra : Bo

Dato : 26-04-08 23:28

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse >
> http://hcma.dk/tips11to20.htm#no13 (B)
> --

Og læs lige den beklagelige meddelelse på forsiden, HCMA har stoppet
vedligehold af sin side

Fra : Pico

Dato : 27-04-08 00:48

Bo wrote:

> Og læs lige den beklagelige meddelelse på forsiden, HCMA har stoppet
> vedligehold af sin side

Det er meget beklageligt, ingen grund til hvorfor. Det er en rigtig god
hjælpeside.
--
MVH
Pico

Fra : hcma

Dato : 27-04-08 08:36

"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er meget beklageligt, ingen grund til hvorfor. Det er en rigtig god
> hjælpeside.
> --
> MVH
> Pico

Hej alle
bor i Vendsyssel -> arbejder på "djævleøen" -> er kun hjemme i week-ends ->
familien kræver også sin tid -> = stop vedligehold
Men, men... helt stopper jeg nu nok ikke, jeg har bare nedprioriteret

m v h
hcma

Fra : Henning Hansen

Dato : 27-04-08 15:11

Hej gruppe Tak for hjælpen, nu kører det igen.

--
Henning Hansen
Hoff@post5.tele.dk

Fra : Bo

Dato : 27-04-08 17:44

"Henning Hansen" <Hoff@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe Tak for hjælpen, nu kører det igen.

Et hint om hvad der hjalp ??? bare til en anden gang

Fra : Henning Hansen

Dato : 27-04-08 18:51

Hej Det var Den fil som Knud Erik skrev man skulle lave.

--
Henning Hansen
Hoff@post5.tele.dk

Fra : Pico

Dato : 27-04-08 21:50

hcma wrote:
> [...]
> week-ends -> familien kræver også sin tid -> = stop vedligehold
> Men, men... helt stopper jeg nu nok ikke, jeg har bare
OK, det lyder fornuftigt, altså med ikke at stoppe helt
--
MVH
Pico

Fra : Bo

Dato : 26-04-08 18:41

"Henning Hansen" <Hoff@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej jeg har kørt en rep af mit C drev med XP PRO

Ie 7.0 kan lave problemer prøv at springe den over, og hent den senere. Den
spørger selv, om du vil instalere, vælg: spørg mig senere (tror jeg nok det
er)