MS Windows
briani 27239
Filsortering
Fra : Fru Sørensen

Dato : 25-04-08 11:18

Hej
Jeg har et irriterende problem med sortering af filer i bl.a. stifinderen.
Jeg har en del filer med tal forrest i filnavnet, såsom "100xx.dwg" og
"0100xx.dwg".
Men når windows sorterer så glemmer den nullet der står forrest.
Jeg vil gerne have at filerne med nul forrest kommer først i sorteringen.

Kan det lade sig gøre ?

Mvh Lene

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 25-04-08 17:19

Ja - se her:

http://support.microsoft.com/kb/319827
--
Venlig hilsen fra
Gert

Fra : Fru Sørensen

Dato : 28-04-08 16:50

"Gert Søgaard Jensen" <gert@soegaard.mail.dANMARk> skrev i en meddelelse

> Ja - se her:
>
> http://support.microsoft.com/kb/319827
> --
> Venlig hilsen fra
> Gert

Nåhhhh, ja
Det ser ud til at man skal bruge lidt mere end en formiddag.
Men OK, det må komme an på en prøve.

TAk

Mvh Lene