MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
AD VISTA SP1 problem - NU LØST - PANDA I~
Fra : Ukendt

Dato : 24-04-08 20:36

Hej alle.

Skrev længere nede omkring mit problem med at jeg ikke havde forbindelse med
adgang til internettet - efter opdatering til vista SP 1 servicepakke .

Prøvede alt. Løsningen var at mit PANDA INTERNET SECURITY 2008 - simpelthen
lukkede ned for min adgang.
HAr nu afinstalleret programmet - og internettet er tilbage efter opdatering
til SP1 pakken.

Prøver nu at installerer PANDA igen og ser hvordan det ter sig - men
PROBLEMET er/var PANDA:

Niels

Fra : JensLSorensen@gmail.~

Dato : 24-04-08 20:24

On Apr 24, 12:36 pm, Niels Jørgensen <violvejSNABELAgmail.com> wrote:
> [...]
> til SP1 pakken.
>
> Prøver nu at installerer PANDA igen og ser hvordan det ter sig - men

FYI... Norton Internet Security 2008 virker fint med Vista SP1.
Jens

Fra : Johnny Kjeldsen

Dato : 25-04-08 07:27

<JensLSorensen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> PROBLEMET er/var PANDA:
>
> Niels

>FYI... Norton Internet Security 2008 virker fint med >Vista SP1.

Gør Panda skam også her blot man lige husker at godkende ændringer i
systemfilerne når panda spørger om de må smutte på nettet

Fra : -= ? =-

Dato : 26-04-08 08:49

"Niels Jørgensen" <violvejSNABELAgmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> opdatering til SP1 pakken.
>
> Prøver nu at installerer PANDA igen og ser hvordan det ter sig - men

Det havde vi jo ikke en jordisk chance for at gætte, for du nævnte ikke
noget om at du foruden SP1 også havde installeret Internet Security.

BG

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-08 20:12

Hej BG.

Næh - rigtigt nok - men tænkte slet ikke de tanker - og det skyldtes helt at
mit net virkede ude problemer inden jeg opdaterede til SP1 pakken. Derfor
havde jeg slet ikke de tanker om at Pandas firewall skulle lave ged i det
efter en opdatering til SP1. Og da slet ikke da - når jeg fjernede
opdateringen igen - så virkede det igen. Så derfor.
Men når alt kommer til alt - så er det for mig vigtigt, at det nu virker og
at jeg fik løst problemt. Hvis andre med PANDA security virusprogrammet -
skulle løbe ind i det problem som jeg havde - så kunne det være de havde
læst indlægget her - og derfor straks kunne fejlrette. Igen tak for jeres
interesse.

Niels